Διδακτική προσέγγιση για τους συγκλίνοντες φακούς στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Δημοσιευμένα:
Σεπ 12, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Συγκλίνοντες Φακοί Διδακτικό Πείραμα
Περίληψη
Στην παρούσα έρευνα διερευνώνται τα μονοπάτια μάθησης μαθητών Γ’-Δ΄ Δημοτικού για τα αποτελέσματα που προκαλούν οι συγκλίνοντες φακοί στη διάδοση φωτός προερχόμενου από αυτόφωτα και ετερόφωτα αντικείμενα. Η έρευνα εφαρμόστηκε σε 4 μαθητές με τη χρήση του «Διδακτικού Πειράματος». Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μαθητές αναγνωρίζουν τη σύγκλιση του φωτός ως μια διαδικασία που λαμβάνει χώρα διαμέσου ενός συγκλίνοντα φακού αλλά δυσκολεύονται τόσο να την αποδώσουν στο σχήμα του φακού όσο και να τη συσχετίσουν με τη δημιουργία ανεστραμμένων ειδώλων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Castro, D. (2013). Light mental representations of 11-12 year old students. Journal of Social Science Research, 1(1).
DfE (Department for Education). (2014). The national curriculum in England: Framework document. Available online: https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/381344/Master_final_national_curriculum_28_Nov.pdf
Erickson, F. (2012). Qualitative research methods for science education. Second international handbook of science education, 1451-1469. https://doi.org/10.1007/978-1-4020-9041-7_93
Institute of Educational Policy.(2021) Physics Curriculum for the 5th and 6th Grades of Primary School, 1st ed.; Institute of Educational Policy: Athens, Greece, Available online: https://dipe.ark.sch.gr/wp-content/uploads/2021/12/%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%94_%CE%A0%CE%A3-1.pdf
Osborne, J. F., Black, P., Meadows, J., & Smith, M. (1993). Young children's (7‐11) ideas about light and their development. International Journal of Science Education, 15(1), 83-93. 10.1080/0950069930150107
Komorek, M., & Duit, R. (2004). The teaching experiment as a powerful method to develop and evaluate teaching and learning sequences in the domain of non‐linear systems. International Journal of Science Education, 26(5), 619-633.https://doi.org/10.3390/educsci14040432