Πειράματα Φυσικής με χρήση του λογισμικού Arduino Science Journal
Δημοσιευμένα:
Σεπ 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Arduino Nano BLE Arduino Science Journal Πειράματα
Περίληψη
Οι δωρεάν εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα Arduino Science Journal καθώς και ο μικροελεγκτής Arduino Nano BLE, αποτελούν εργαλεία χαμηλού ή μηδενικού κόστους που μπορούν να συμβάλλουν στην πειραματική διδασκαλία και την κατανόηση εννοιών των φυσικών επιστημών από τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους μαθητές. Στα πλαίσια αυτά σχεδιάστηκε ένα επιμορφωτικό βιωματικό Εργαστήριο (Workshop) για την εξοικείωση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών και φοιτητών/-τριών με τις δυνατότητες και τον τρόπο λειτουργίας της εφαρμογής του Arduino Science Journal και τον τρόπο σύνδεσης με το Arduino Nano BLE. Στόχος του εργαστηρίου είναι η εξοικείωση με την χρήση κινητών τηλεφώνων στο πλαίσιο της διεξαγωγής πειραμάτων των Φυσικών Επιστημών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Παφλιά, Α. (2007). Κινητή μάθηση: παρόν, τάσεις και ζητήματα ασφάλειας [Διπλωματική Εργασία]. Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Στεφανίδου Κ., Σκορδούλης Κ. (2021). Διδακτική μεθοδολογία των φυσικών επιστημών, θεωρία και πρακτική. Εκδόσεις Προπομπός.
Bouquet, F. (2022). Enhance your smartphone with a Bluetooth Arduino Nano. Physics Education, 57.
Botha, A., Batchelor, J., Traxler, J., de Waard, I., and Herselman, M. (2012). Towards a mobile learning curriculum framework. In P. Cunningham, M. Cunningham (Eds.), IST-Africa 2012 Conference Proceedings, IIMC International Information Management Corporation, 1-9.
González, M., González, Á., Llamas, C., Martín, E., Vegas, J., Martínez, Ó., and Herguedas, M. (2014). Mobile phones for teaching physics: using applications and sensors, In F. J. García-Peñalvo (Eds.), Proceedings of the second international conference on technological ecosystems for enhancing multiculturality, 349-355.
Holzinger, A., Nischelwitzer, A., Meisenberger, Μ. (2005). Mobile phones as a challenge for m learning: examples for mobile interactive learning objects (MILOs). In IEEE Computer Society IEE (Ed.), Third IEEE International conference on pervasive computing and communications workshops, 307-311.