Aνάπτυξη διδακτικού υλικού για την κλιματική αλλαγή με αξιοποίηση δεδομένων από περιβαλλοντικό σταθμό μετρήσεων από εκπαιδευτικούς Β/θμιας εκπαίδευσης
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο οι βασικές συνιστώσες μιας διδασκαλίας αντανακλώνται στο διδακτικό υλικό για την κλιματική αλλαγή (ΚΑ) που αναπτύσσουν εν ενεργεία εκπαιδευτικοί φυσικών επιστημών. Δεδομένα αντλήθηκαν από τα σχέδια διδασκαλίας και τα συνοδευτικά φύλλα εργασίας που ανέπτυξαν 5 εκπαιδευτικοί φυσικών επιστημών και αναλύθηκαν ως προς τις θεμελιώδεις έννοιες της ΚΑ, τις επιδιωκόμενες ικανότητες, τις αξιοποιούμενες διδακτικές πρακτικές και τα είδη δραστηριοτήτων. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν πως οι εκπαιδευτικοί κατόρθωσαν να ενσωματώσουν στο υλικό τους ποικίλες επιστημονικές όψεις του αντικειμένου της ΚΑ καθώς και να αξιοποιήσουν τη μάθηση μέσω διερεύνησης και τους χώρους άτυπης μάθησης για να υποστηρίξουν την οικοδόμηση ικανοτήτων ΚΑ των μαθητών τους.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΣΥΜΠΟΣΙΑ