Διερεύνηση διεπιστημονικών STEM διασυνδέσεων σε διδακτική ενότητα για την κλιματική αλλαγή από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστούν έννοιες που αξιοποιούνται στην αποτελεσματική διασύνδεση των STEM πεδίων σε διεπιστημονική STEM ενότητα για την κλιματική αλλαγή καθώς και τα χαρακτηριστικά των εννοιών αυτών όπως τα αναγνωρίζουν μελλοντικοί εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσα από το πλαίσιο των διασυνοριακών αντικειμένων. Στην έρευνα συμμετείχαν 14 μελλοντικοί εκπαιδευτικοί από Ελλάδα, Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία, με υπόβαθρο σε διαφορετικά STEM αντικείμενα, οι οποίοι παρακολούθησαν ένα εβδομαδιαίο θερινό σχολείο για τη διεπιστημονική STEM προσέγγιση. Από την εφαρμογή προέκυψε η σημασία της πολυπλοκότητας στην ανάδειξη της διεπιστημονικής φύσης της ΚΑ καθώς και οι δυσκολίες που φέρει για μελλοντικούς εκπαιδευτικούς Μαθηματικών και Επιστήμης Υπολογιστών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΣΥΜΠΟΣΙΑ