Διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στα ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα
Περίληψη
Η ψηφιακή τεχνολογία παρέχει πολλές και ποικίλες ευκαιρίες στη νέα γενιά, για την απόκτηση γνώσης προκειμένου να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Τα ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα(ΨΜΑ), ως εκπαιδευτικοί και ελεύθεροι διαδικτυακοί πόροι, αποτελούν βασικό παράγοντα στον επανασχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα, με παράδειγμα τα ΨΜΑ του Εθνικού αποθετηρίου «Φωτόδεντρο». Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο από την έρευνα του Τσερόλα (2023). Η ανάλυση των αποτελεσμάτων επιβεβαίωσε τα όσα αναφέρει η εισαγωγή για τις στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στα ΨΜΑ.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ