Διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στα ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα


Δημοσιευμένα: Σεπ 13, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα (ΨΜΑ) Στάσεις εκπαιδευτικών
Αλέξανδρος Τσερόλας
Ευθαλία Κόντου
Περίληψη

Η ψηφιακή τεχνολογία παρέχει πολλές και ποικίλες ευκαιρίες στη νέα γενιά, για  την  απόκτηση  γνώσης  προκειμένου  να  ανταπεξέλθει  στις  απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Τα ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα(ΨΜΑ), ως εκπαιδευτικοί και ελεύθεροι διαδικτυακοί πόροι, αποτελούν βασικό παράγοντα στον επανασχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα, με παράδειγμα τα ΨΜΑ του Εθνικού αποθετηρίου «Φωτόδεντρο». Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο από την έρευνα του Τσερόλα (2023). Η ανάλυση των αποτελεσμάτων επιβεβαίωσε τα όσα αναφέρει η εισαγωγή για τις στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στα ΨΜΑ.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Τσερόλας, Α. (2023). Ένα εργαλείο για τη διερεύνηση στάσεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τα ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα (Master's thesis).
Anido-Rifon, L., Fernandez-Churches, MJ, Llamas-Nistal, M., Caeiro-Rodriguez, M., Santos-Gago, J., & Rodriguez-Stevez, JS (2001). Ένα μοντέλο συνιστωσών για τυποποιημένη διαδικτυακή εκπαίδευση. Journal of Educational Resources in Computing (JERIC) , 1 (2es), 1-es.
Ben Ouahi, M., Lamri, D., Hassouni, T., & Al Ibrahmi, E. M. (2022). Science teachers' views on the use and effectiveness of interactive simulations in science teaching and learning. International Journal of Instruction, 15(1), 277-292. https://doi.org/10.29333/iji.2022.15116a
Bisol, A. C., Valentini, C. B., & Braun, K. C. R. (2015). Teacher education for inclusion: Can a virtual learning object help? Computers & Education, 85, 203-210.
Downes, S. (2001). Learning objects: resources for distance education worldwide. International Review of Research in Open and Distance Learning, 2(1) [Google Scholar]
Kay, R. H., & Knaack, L. (2009). Assessing learning, quality and engagement in learning objects: The Learning Object Evaluation Scale for Students (LOES-S). Educational Technology Research and Development, 57(2), 147–168. https://doi.org/10.1007/s11423-008-9094-5
Kay, R. H., & Knaack, L. (2008). An examination of the impact of learning objects in secondary school. Journal of Computer Assisted Learning, 24(6), 447-461.
Kay, R.H., Knaack, L. (2009a). Analyzing the effectiveness of learning objects for secondary school science classrooms. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 18(1), 113–135. [Google Scholar].
Lehman, R. (2007). Learning object repositories. New directions for adult and continuing education, 113, 57-66.
Smale-Jacobse, A. E., Meijer, A., Helms-Lorenz, M., & Maulana, R. (2019). Differentiated instruction in secondary education: A systematic review of research evidence. Frontiers in psychology, 10,2366.
Vargo, J., Nesbit, J. C., Belfer, K., & Archambault, A. (2003). Learning object evaluation: computer- mediated collaboration and inter-rater reliability. International Journal of Computers and Applications, 25(3), 198-205.