Αξιολογώντας μαθητές/μαθήτριες με μεταναστευτική/προσφυγική βιογραφία στις Φυσικές Επιστήμες με χρήση της προσέγγισης Augmented Assessment
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η πιλοτική εφαρμογή πολυτροπικών ερωτήσεων που δημιουργήθηκαν για την αξιολόγηση της πρότερης γνώσης μαθητών/μαθητριών στις Φυσικές Επιστήμες, συμπεριλαμβανομένων και αυτών με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο. Οι ερωτήσεις, σύμφωνα με τη προσέγγιση Augmented Assessment, χρησιμοποιούν εικόνες, video και αναλογίες, αντί γραπτού κειμένου για να προσεγγίσουν τις έννοιες, με στόχο να ξεπεράσουν το γλωσσικό εμπόδιο που εμφανίζεται κατά την αρχική αξιολόγηση των αλλόγλωσσων μαθητών/μαθητριών. Στην έρευνα συμμετείχαν 31 μαθητές/μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου καθώς και μια εκπαιδευτικός, η οποία έκανε παρατηρήσεις των εφαρμογών και διατηρούσε αναστοχαστικό ημερολόγιο, το οποίο αναλύθηκε ποιοτικά για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η προσέγγιση μπορεί να αυξήσει τα κίνητρα όλων των μαθητών/μαθητριών και να δώσει τη δυνατότητα για μια πιο συμπεριληπτική και αποτελεσματική αξιολόγηση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ