Ανάπτυξη ψηφιακού παιχνιδιού για τη διαπραγμάτευση κοινωνικο-επιστημονικών ζητημάτων κλιματικής αλλαγής με μαθητές Δημοτικού
Περίληψη
Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού που θα προωθεί την αναγνώριση της πολυπαραγοντικότητας των κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων (ΚΕΖ) κλιματικής αλλαγής, δηλαδή την αναγνώριση των ποικίλων παραγόντων που εμπλέκονται σε αυτά, για μαθητές δημοτικού. Στην εμπειρική έρευνα συμμετείχαν 18 μαθητές/-τριες Ε’ τάξης που εφάρμοσαν το ψηφιακό παιχνίδι. Δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ηχογραφήσεων των συζητήσεων κατά την εφαρμογή του παιχνιδιού και ημι-δομημένων συνεντεύξεων σε κάθε ομάδα μαθητών/-τριων. Τα δεδομένα αξιοποιήθηκαν για την αξιολόγηση του παιχνιδιού και αναδεικνύουν αφενός την επικέντρωση των μαθητών/-τριων κυρίως στους κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες των ΚΕΖ κλιματικής αλλαγής και αφετέρου τη δυνατότητα του παιχνιδιού να υποστηρίζει την αναγνώριση της πολυπαραγοντικότητας των ΚΕΖ.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ