Εφαρμογή και αξιολόγηση διδακτικής μαθησιακής ακολουθίας σε μαθητές/τριες Δημοτικού σχολείου: Η περίπτωση του μεγέθους των αντικειμένων και των οργάνων παρατήρησης
Περίληψη
Η παρούσα εργασία αφορά την εφαρμογή και αξιολόγηση μίας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) για το περιεχόμενο της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας, εστιάζοντας στην έννοια: Μέγεθος των αντικειμένων και στα Όργανα παρατήρησης. Συμμετέχοντες/συμμετέχουσες ήταν 22 μαθητές/μαθήτριες Στ’ Δημοτικού Σχολείου. Εργαλείο συλλογής δεδομένων ήταν το γραπτό ερωτηματολόγιο και η συνέντευξη, πριν και μετά την εφαρμογή της ΔΜΑ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι μετά την εφαρμογή της ΔΜΑ, μεγάλο μέρος των μαθητών/μαθητριών ανέφερε ως το μικρότερο αντικείμενο που νομίζει ότι υπάρχει, ένα αντικείμενο του νανόκοσμου. Επίσης, ταξινόμησε σωστά αντικείμενα στον μακρόκοσμο, στον μικρόκοσμο και στον νανόκοσμο, με βάση το αντίστοιχο όργανο παρατήρησης και σειροθέτησε σωστά τα αντικείμενα από το μεγαλύτερο προς το μικρότερο.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ