STEM Digitalis: Ανάπτυξη ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων για STEM εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών
Δημοσιευμένα:
Σεπ 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
STEM Εκπαίδευση Ψηφιακά Περιβάλλοντα Μάθησης Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Περίληψη
Η παρούσα εργασία περιγράφει το πρόγραμμα “STEM DIGITALIS” που αποτελεί μια κοινοπραξία μεταξύ πέντε ακαδημαϊκών ιδρυμάτων στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού σχεδίου Erasmus+ για ανταλλαγή καλών πρακτικών στην Γ/θμια Εκπαίδευση. Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη μικτών και εξ αποστάσεως περιβαλλόντων μάθησης για εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε προηγμένα STEM αντικείμενα όπως η κλιματική αλλαγή, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας κ.λπ.. Ειδικότερα, διερευνήθηκαν τα κριτήρια επιλογής ψηφιακών εργαλείων για ψηφιοποίηση STEM δραστηριοτήτων, καθώς και οι πιθανές δυνατότητες και περιορισμοί των ψηφιοποιημένων STEM δραστηριοτήτων που αναπτύχθηκαν.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Altawalbeh, K., & Al-Ajlouni, A. (2022). The Impact of Distance Learning on Science Education during the Pandemic. International Journal of Technology in Education, 5(1), 43-66.https://doi.org/10.46328/ijte.195
Baepler, P., Walker, J. D., & Driessen, M. (2014). It's not about seat time: Blending, flipping, and efficiency in active learning classrooms. Computers & Education, 78, 227-236. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2014.06.006
Baincakova, M. & Bernard, P. (2020). Online Experimentation during COVID-19 Secondary School Closures: Teaching Methods and Student Perceptions. Journal of Chemical Education, 97, 3295-3300. https://doi.org/10.1021/acs.jchemed.0c00748
Boelens, R., Voet, M., & De Wever, B. (2018). The design of blended learning in response to student diversity in higher education: Instructors’ views and use of differentiated instruction in blended learning. Computers & Education, 120, 197-212. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.02.009
De Jong, T., Linn, M. C., & Zacharia, Z. C. (2013). Physical and virtual laboratories in science and engineering education. Science, 340(6130), 305-308. https://10.1126/science.1230579
Dziuban, C., Graham, C. R., Moskal, P. D., Norberg, A., & Sicilia, N. (2018). Blended learning: the new normal and emerging technologies. International journal of educational technology in Higher education, 15(1), 1-16. https://doi.org/10.1186/s41239-017-0087-5
Ibáñez, M. B., & Delgado-Kloos, C. (2018). Augmented reality for STEM learning: A systematic review. Computers & Education, 123, 109-123. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.05.002
Nayar, B., & Koul, S. (2020). Blended learning in higher education: a transition to experiential classrooms. International Journal of Educational Management. https://doi.org/10.1108/IJEM-08-2019-0295
Nortvig, A. M., Petersen, A. K., & Balle, S. H. (2018). A Literature Review of the Factors Influencing E-Learning and Blended Learning in Relation to Learning Outcome, Student Satisfaction and Engagement. Electronic Journal of E-learning, 16(1), pp 46-55.
Sokoloff, D. R., Laws, P. W., & Thornton, R. K. (2007). RealTime Physics: active learning labs transforming the introductory laboratory. European Journal of Physics, 28(3), S83. https://doi.org/10.1088/0143-0807/28/3/S08
Zacharia, Z., Manoli, C., Xenofontos, N., de Jong, T., Pedaste, M., van Riesen, S., … Tsourlidaki, E. (2015). Identifying potential types of guidance for supporting student inquiry when using virtual and remote labs in science: a literature review. Educational Technology Research and Development, 63 (2), 257-302. https://doi.org/10.1007/s11423-015-9370-0