Digital STEM Labs: STEM δραστηριότητες σε ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης


Δημοσιευμένα: Σεπ 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
STEM Εκπαίδευση Ψηφιακά Περιβάλλοντα Μάθησης Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Ελένη Μποτζάκη
Αιμιλία Μιχαηλίδη
Νικόλαος Καπελώνης
Μαρία Κενδριστάκη
Αθανασία Κοκολάκη
Δημήτρης Σταύρου
Περίληψη

Το ευρωπαϊκό ERASMUS+ πρόγραμμα DIGITAL STEM LABS αποτελεί μια σύμπραξη τριών Πανεπιστημίων (Τουρκία, Ελλάδα, Ισπανία) και τριών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Τουρκία, Ελλάδα, Λιθουανία) με στόχο την ανάπτυξη ψηφιακών περιβαλλόντων για STEM διδασκαλία και την εκπαίδευση εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική αξιοποίησή τους. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει αποτελέσματα από την επισκόπηση καλών STEM πρακτικών που εφαρμόζονται στην Ελλάδα, καθώς και ψηφιακές STEM διδακτικές ενότητες που έχουν σχεδιαστεί από τα πανεπιστήμια σε συνεργασία με τους εν ενεργεία εκπαιδευτικούς του προγράμματος. Ακόμη, παρουσιάζονται στοιχεία του οδηγού μεθοδολογίας και βασικές αρχές που χρησιμοποιήθηκαν στην ψηφιοποίηση και την διάθεση του διδακτικού υλικού σε ανοιχτή πλατφόρμα.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Altawalbeh, K., & Al-Ajlouni, A. (2022). The Impact of Distance Learning on Science Education during the Pandemic. International Journal of Technology in Education, 5(1), 43-66.https://doi.org/10.46328/ijte.195
Beier, M. E., Kim, M. H., Saterbak, A., Leautaud, V., Bishnoi, S., & Gilberto, J. M. (2019). The effect of authentic project‐based learning on attitudes and career aspirations in STEM. Journal of Research in Science Teaching, 56(1), 3-23. https://doi.org/10.1002/tea.21465
Dong, Y., Wang, J., Yang, Y., & Kurup, P. M. (2020). Understanding intrinsic challenges to STEM instructional practices for Chinese teachers based on their beliefs and knowledge base. International Journal of STEM Education, 7, 1-12. https://doi.org/10.1186/s40594-020-00245-0
Ejiwale, J. A. (2013). Barriers to successful implementation of STEM education. Journal of Education and Learning, 7(2), 63-74. https://doi.org/10.11591/edulearn.v7i2.220
English, L. D. (2016). STEM education K-12: Perspectives on integration. International Journal of STEM education, 3(1), 1-8. https://doi.org/10.1186/s40594-016-0036-1
Honey, M., Pearson, G., & Schweingruber, H. (Eds.). (2014). STEM integration in K-12 education: Status, prospects, and an agenda for research. Washington, DC: National Academies Press. ISBN 978-0-309-29796-7
Kähkönen, AL., Laherto, A., Lindell, A., Tala, S. (2016). Interdisciplinary Nature of Nanoscience: Implications for Education. In: Winkelmann, K., Bhushan, B. (eds) Global Perspectives of Nanoscience and Engineering Education. Science Policy Reports. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-31833-2_2
Kelley, T. R., & Knowles, J. G. (2016). A conceptual framework for integrated STEM education. International Journal of STEM education, 3(1), 1-11. https://doi.org/10.1186/s40594-016-0046-z
Maeng, J.L., Mulvey, B.K., Smetana, L.K. et al. Preservice Teachers’ TPACK: Using Technology to Support Inquiry Instruction. J Sci Educ Technol 22, 838–857 (2013). https://doi.org/10.1007/s10956-013-9434-z
Margulieux, L. E., McCracken, W. M., & Catrambone, R. (2016). A taxonomy to define courses that mix face-to-face and online learning. Educational Research Review, 19, 104-118. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2016.07.001
Martín‐Páez, T., Aguilera, D., Perales‐Palacios, F. J., & Vílchez‐González, J. M. (2019). What are we talking about when we talk about STEM education? A review of literature. Science Education, 103(4), 799-822. https://doi.org/10.1002/sce.21522
Moore, T. J., Glancy, A. W., Tank, K. M., Kersten, J. A., Smith, K. A., & Stohlmann, M. S. (2014). A framework for quality K-12 engineering education: Research and development. Journal of pre-college engineering education research (J-PEER), 4(1), 2. https://doi.org/10.7771/2157-9288.1069
Skinner, N. C., & Preece, P. F. (2003). The use of information and communications technology to support the teaching of science in primary schools. International Journal of Science Education, 25(2), 205-219. https://doi.org/10.1080/09500690210126757
Toma, R. B., & Greca, I. M. (2018). The effect of integrative STEM instruction on elementary students’ attitudes toward science. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14(4), 1383-1395. https://doi.org/10.29333/ejmste/83676