Αξιοποίηση των αισθητήρων των smartphones σε πειράματα Φυσικής: Το παράδειγμα της κεντρομόλου επιτάχυνσης
Δημοσιευμένα:
Σεπ 13, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
αισθητήρες Phyphox κεντρομόλος επιτάχυνση
Περίληψη
Η εργασία διερευνά τη συμβολή μίας διδακτικής παρέμβασης για τη σχέση της κεντρομόλου επιτάχυνσης και της γωνιακής ταχύτητας στην καλύτερη κατανόηση της κυκλικής κίνησης από 71 μαθητές της Στ’ τάξης του Δημοτικού, με τη βοήθεια αισθητήρων που διαθέτουν τα smartphones και της εφαρμογής «Phyphox». Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο δόθηκε στους μαθητές πριν και μετά τη διδακτική παρέμβαση. Ακολούθησε η ανάλυση των απαντήσεων του τριπλού επιπέδου τεστ που δόθηκε. Προέκυψε πως η διδακτική παρέμβαση συνέβαλε σημαντικά στην τροποποίηση των εναλλακτικών ιδεών των μαθητών πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Hochberg, K., Becker, S., Louis, M., Klein, P. Kuhn. J. (2020). Using Smartphones as Experimental Tools—a Follow-up: Cognitive Effects by Video Analysis and Reduction of Cognitive Load by Multiple Representations. Journal of Science Education and Technology. 29, 303–317. https://doi.org/10.1007/s10956-020-09816-w
Minkin, L., Sikes, D. (2022). Measuring the Magnetic Field Vector of Earth. Physics Teacher. 60 (3), 200-201. https://doi.org/10.1119/10.0009689
Namchanthra, W., Puttharugsa, C. (2021). LED Gates for Measuring Kinematic Parameters Using the Ambient Light Sensor of a Smartphone. Physics Teacher, 59 (4), 298-299. doi:10.1119/10.0004165