Επιχειρηματολογία μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για το φαινόμενο του θερμοκηπίου


Δημοσιευμένα: Σεπ 16, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Επιχειρηματολογία Φαινόμενο θερμοκηπίου Εκπαιδευτικοί προσχολικής ηλικίας
Νικόλαος Ζαρκάδης
Γεώργιος Παπαγεωργίου
Περίληψη

Η παρούσα έρευνα ασχολείται με το βαθμό στον οποίο μπορεί να αναπτυχθεί επιχειρηματολογία από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας σχετικά με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, όταν τους δίνονται σχετικά δεδομένα, καθώς και συνθήκες αξιοποίησης προϋπαρχόντων γνώσεων. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με συμπλήρωση γραπτού ερωτηματολογίου από 36 μελλοντικούς εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας, το οποίο περιελάμβανε δύο έργα που προαπαιτούσαν την ανεύρεση και αξιοποίηση προσφερομένων δεδομένων. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν τις σχετικές αδυναμίες, αλλά και θέματα βελτίωσης της εκπαίδευσης των μελλοντικών εκπαιδευτικών.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Σκουμιός, Μ., & Χατζηνικήτα, Β. (2014). Αξιολογώντας τις γραπτές εξηγήσεις των μαθητών στις Φυσικές Επιστήμες. Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση, 3, 9-19.
Boon, H. J. (2010). Climate change?: Who knows?: A comparison of secondary students and pre-service teachers. Australian Journal of Teacher Education (Online), 35(1), 104–120. https://search.informit.org/doi/10.3316/informit.850735384875841
Chen, H. T., Wang, H. H., Lu, Y. Y., Lin, H. S., & Hong, Z. R. (2016). Using a modified argument-driven inquiry to promote elementary school students’ engagement in learning science and argumentation. International Journal of Science Education, 38(2), 170–191. https://doi.org/10.1080/09500693.2015.1134849
Harris, S. E., & Gold, A. U. (2018). Learning Molecular Behaviour May Improve Student Explanatory Models of the Greenhouse Effect. Environmental Education Research, 24(5), 754–771. https://doi.org/10.1080/13504622.2017.1280448
Jarrett, L., & Takacs, G. (2020). Secondary students’ ideas about scientific concepts underlying climate change. EnvironmentalEducation Research, 26(3), 400–420. https://doi.org/10.1080/13504622.2019.1679092
Kukkonen, J. E., Kärkkäinen, S., Dillon, P., & Keinonen, T. (2014). The effects of scaffolded simulation-based inquiry learning on fifth-graders' representations of the greenhouse effect. International Journal of Science Education, 36(3), 406-424.https://doi.org/10.1080/09500693.2013.782452
Libarkin, J. C., Thomas, S. R., & Ording, G. (2015). Factor analysis of drawings: Application to college student models of the greenhouse effect. International Journal of Science Education, 37(13), 2214-2236.https://doi.org/10.1080/09500693.2015.1074757
Liu, S. C. (2021). Using drawings to examine undergraduate students’ mental models of the greenhouse effect: A factor analysis approach. International Journal of Science Education, 43(18), 2996-3017.https://doi.org/10.1080/09500693.2021.2004466
McNeill, K. L., & Krajcik, J. (2007). Middle school students’ use of appropriate and inappropriate evidence in writing scientific explanations. In M. Lovett & P. Shah (Eds.), Thinking with data (pp. 233 – 265). Taylor & Francis. https://doi.org/10.4324/9780203810057
McNeill, K. L., & Krajcik, J. S. (2011). Supporting Grade 5-8 Students in Constructing Explanations in Science: The Claim, Evidence, and Reasoning Framework for Talk and Writing. New York, NY: Pearson Allyn & Bacon.
Niebert, K., &Gropengießer, H. (2014). Understanding the greenhouse effect by embodiment–Analysing and using students' and scientists' conceptual resources. International Journal of Science Education, 36(2), 277-303. https://doi.org/10.1080/09500693.2013.763298
Reinfried, S., &Tempelmann, S. (2014). The impact of secondary school students' preconceptions on the evolution of their mental models of the greenhouse effect and global warming. International Journal of Science Education, 36(2), 304-333. https://doi.org/10.1080/09500693.2013.773598
Ryu, S., & Sandoval, W. A. (2012). Improvements to elementary children’s epistemic understanding from sustained argumentation. Science Education, 96(3), 488–526. https://doi.org/10.1002/sce.21006
Shepardson, D. P., Choi, S., Niyogi, D., &Charusombat, U. (2011). Seventh grade students' mental models of the greenhouse effect. Environmental Education Research, 17(1), 1-17. https://doi.org/10.1080/13504620903564549
Tasquier, G., & Pongiglione, F. (2017). The influence of causal knowledge on the willingness to change attitude towards climate change: results from an empirical study. International Journal of Science Education, 39(13), 1846-1868. https://doi.org/10.1080/09500693.2017.1355078
Toulmin, S. E. (1958). The uses of argument. Cambridge University Press
Toulmin, S. E. (2003). The uses of argument (Updated ed.). Cambridge University Press
Varela, B., Sesto, V., & García-Rodeja, I. (2020). An investigation of secondary students’ mental models of climate change and the greenhouse effect. Research in Science Education, 50, 599-624.https://doi.org/10.1007/s11165-018-9703-1