Διδακτικός σχεδιασμός για τον ήχο & πιλοτική εφαρμογή σύμφωνα με τα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών στη Γ’ τάξη του Δημοτικού
Δημοσιευμένα:
Σεπ 16, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
ήχος νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών στα Φυσικά & στη Μελέτη Περιβάλλοντος διδακτικός σχεδιασμός
Περίληψη
Η συζήτηση για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχει ξεκινήσει εδώ και δεκαετίες. Το 2021 συντάχθηκαν τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για τα Φυσικά και τη Μελέτη Περιβάλλοντος στο Δημοτικό Σχολείο και κλήθηκε η εκπαιδευτική κοινότητα των Πειραματικών Σχολείων να τα εφαρμόσει πιλοτικά για δύο σχολικές χρονιές, από το σχ. έτος 2021-22 έως και το σχολικό έτος 2022-2023. Έτσι, στη Γ΄ Τάξη του 1ου Πειραματικού Σχολείου Ιωαννίνων σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε για 3 διδακτικές ώρες στη Μελέτη Περιβάλλοντος ο διδακτικός σχεδιασμός για τη θεματική ενότητα «Πώς παράγουμε ήχους» και στη συνέχεια συντάχθηκε και ημερολόγιο αποτίμησης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Δεδούλη, Μ. (2002). Βιωματική μάθηση - Δυνατότητες αξιοποίησης της στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, Τεύχος 6.
Καλογιαννάκης, Μ., Γούπος, Θ., Ιμβριώτη, Δ., Ιωακειμίδου, Β., Ριζάκη, Α. (2021). Οδηγός εκπαιδευτικού Μελέτη Περιβάλλοντος Δημοτικού. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Κώτσης, Κ., Αποστολάκης, Ε., Γκικοπούλου, Ο., Μιτζήθρας, Κ., Πατρινόπουλος, Μ. (2021). Οδηγός εκπαιδευτικού Φυσικά Δημοτικού. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Eshach, H. & Fried, M.N. (2005). Should science be taught in earlychildhood? Journal of Science Education and Technology, 14(3), 315-336.
Eylon, B.-S., & Linn, M. C. (1988). Learning and Instruction: An Examination of Four Research Perspectives in Science Education. Review of Educational Research, 58(3), 251-301.
Gabel, D. L., Kagan, M. H., & Sherwood, R. D. (1980). A summary of research in science education. Science Education, 64(4), 429-478.
Karagiannidis, C., Karamatsouki, A., & Chorozidis, G. (2022). Science Education in Greece. In Science Education in Countries Along the Belt & Road (pp. 399-418). Springer, Singapore.
Kotsis K.T., Gikopoulou O., Patrinopoulos M., Kapotis E., and Kalkanis G., (2023), Designing the New Science Curricula for Primary Education in Greece, Challenges and Concerns in 21st Century Education, Edited by Soulis S.G., Liakopoulou M. & Galani A., Cambridge Scholars Publishing, Chapter 9, 101-116.