Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση σεμιναρίου εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση STEM


Δημοσιευμένα: Σεπ 13, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαίδευση STEM εκπαίδευση εκπαιδευτικών
Ιωάννα Σταύρου
Ηλίας Μπόικος
Βασίλης Μιχαλόπουλος
Αχιλλέας Μανδρίκας
Κυριάκος Κυριακού
Κωνσταντίνα Στεφανίδου
Κωνσταντίνος Σκορδούλης
Περίληψη

Η παρούσα εργασία, η οποία αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου ερευνητικού προγράμματος, αναφέρεται στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση επιμορφωτικού σεμιναρίου εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση STEM, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας & Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ) Προγράμματος «Διάχυση STEM» (DI-STEM). Το σεμινάριο υλοποιήθηκε στα τρία σχολεία – κόμβους του Προγράμματος από το Εργαστήριο Διδακτικής και Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ενθαρρυντικά αποτελέσματα.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Autenrieth, R., Lewis, C., & Butler-Perry, K. (2017). Long-term impact of the enrichment experiences in engineering (E3) summer teacher program. Journal of STEM Education, 18(1), 25–31.
Kelley, R. T., & Knowles, J. G. (2016). A conceptual framework for integrated STEM Education. International Journal of STEM Education, 3:11. https://doi.org/10.1186/s40594-016-0046-z
Kelley, R. T., Knowles, J. G., Holland, D. J., & Han, J. (2020). Increasing high school teachers’ self-efficacy for integrated STEM instruction through a collaborative community of practice. International Journal of STEM Education, 7:14. https://doi.org/10.1186/s40594-020-00211-w
Mandrikas, A., Stefanidou, C., Kyriakou, K., & Skordoulis, C. (2023). Scientific Practices in the context of STEM Education: A case study in primary education. Journal of STEM education, Innovations and Research, 24(3), 35-44, https://jstem.org/jstem/index.php/JSTEM/article/view/2663
National Research Council [NRC]. (2012). A framework for K12 science education: practices, cross cutting concepts, and core ideas. Washington: National Academies Press.
Mayring, P. (2015). Qualitative Content Analysis: Theoretical Background and Procedures. In A. Bikner-Ahsbahs, C. Knipping & N. Presmeg (Eds.), Approaches to Qualitative Research in Mathematics Education (pp.365–380). Dordrecht: Springer. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-94-017-9181-6_13
National Research Council [NRC] (2013). Next Generation Science Standards: For States, By States. Washington, DC: The National Academies Press. https://doi.org/10.17226/18290
Roehring, H. G., Dare, A. E., Ellis, A. J., & Ring-Whalen, E. (2021). Beyond the basics: a detailed conceptual framework of integrated STEM. Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, 3:11. https://doi.org/10.1186/s43031-021-00041-y
Shernoff, J. D., Sinha, S., Bressler, D., & Ginsburg, L. (2017). Assessing teacher education and professional development needs for the implementation of integrated approaches to STEM education. International Journal of STEM Education, 4(1), 1-16 DOI: 10.1186/s40594-017-0068-1
Stefanidou, C., Mandrikas, A., Kyriakou, K., Stavrou, I., Boikos, I., & Skordoulis, C. (2024). Primary Students’ Views towards STEM Education in Greece. Science Education International, 35 (2), 85-91, https://doi.org/10.33828/sei.v35.i2.2