Διδακτικός σχεδιασμός για τη χώρα μου & πιλοτική εφαρμογή σύμφωνα με τα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών στη Γ’ τάξη του Δημοτικού
Δημοσιευμένα:
Σεπ 16, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
η χώρα μου νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών της Μελέτης Περιβάλλοντος διδακτικός σχεδιασμός
Περίληψη
Τα Προγράμματα Σπουδών αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Γίνεται μεγάλη συζήτηση για τα Προγράμματα Σπουδών που θα εκπαιδεύουν τους αυριανούς μαθητές, προετοιμάζοντάς τους με γνώσεις και δεξιότητες για να γίνουν οι αυριανοί ενεργοί πολίτες. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ο διδακτικός σχεδιασμός για τη θεματική ενότητα «Η χώρα που ζω», έτσι όπως αυτός σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε πιλοτικά, σύμφωνα με τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών της Μελέτης Περιβάλλοντος στην Γ΄ Τάξη του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων για το σχολικό έτος 2022-2023. Η συγκεκριμένη ενότητα αντλεί θέματα και έννοιες από τη Γεωγραφία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Καλογιαννάκης, Μ., Γούπος, Θ., Ιμβριώτη, Δ., Ιωακειμίδου, Β., Ριζάκη, Α. (2021). Οδηγός εκπαιδευτικού Μελέτη Περιβάλλοντος Δημοτικού. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Κατσίκης, Α. Ν. (2001). Γεωγραφία και γεωγραφική εκπαίδευση: αιτιολογία της κρίσης, πρόταση ανανεωτικής παρέμβασης, Γεωγραφίες, Νο 2, σελ. 15-19.
Bednarz, S. (2003). Citizenship in the Post‐9/11 United States: A Role for Geography Education. International Research in Geographical and Environmental Education, 12 (1), 72‐80.
Chalufour, I. (2010). Learning to teach science: Strategies that support teacher practice. Early Childhood Research & Practice, 12(2), 1-9.
De Vilder, D. (1999). Some thoughts about experiential learning, https://doi.org/10.5465/amle.2002.8509336.
Donert, K. (2008). Examining the relationship between Citizenship and Geography Education. Ιn Lambrinos, N. & Reliou, M. (Eds.) European Geography Education: the challenges of a new era, Parthways in Geography, No 36, National Council for Geographic Education, Washington D.C., pp. 73-92.
Frey, K. (1986). Η «Μέθοδος Project». Μια μορφή συλλογικής εργασίας στο σχολείο ως θεωρία και πράξη. (Μτφρ. Μάλλιου, Κ.), Θεσσαλονίκη, εκδ. Κυριακίδη.
Kolb, D. A. (1984). Experiential learning: experience as the source of learning and development. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
Kotsis K.T., Gikopoulou O., Patrinopoulos M., Kapotis E., and Kalkanis G., (2023), Designing the New Science Curricula for Primary Education in Greece, Challenges and Concerns in 21st Century Education, Edited by Soulis S.G., Liakopoulou M. & Galani A., Cambridge Scholars Publishing, Chapter 9, 101-116.
Lambert, D. (2003). Citizenship through the humanities, Pastoral Care in Education, 21(3), 19-23.
Osborne, J. & Dillon, J. (2008). Science education in Europe: Critical reflections (Vol. 13). London: The Nuffield Foundation.
Paasi, A. (2001). Europe as a Social Process and Discourse: Considerations of Place. Boundaries and Identity, European Urban and Regional Studies, 8, 7-28.
Stoltman, J. (1990). Geography education for citizenship. Social Studies Development Center, Bloomington, Indiana, Education Research Index Center, Social Studies Education.