Βιβλιογραφική επισκόπηση των εναλλακτικών αντιλήψεων των μαθητών στη γνωστική περιοχή της εξέλιξης των αστέρων
Περίληψη
Στην σύγχρονη εποχή, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με διάφορους επιστημονικούς όρους Αστροφυσικής μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης, διαμορφώνοντας, συχνά, εναλλακτικές αντιλήψεις για τα σχετικά επιστημονικά θέματα. Υπάρχει, λοιπόν, έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον για την διερεύνηση των εναλλακτικών τους αντιλήψεων σε σύγχρονα θέματα Αστροφυσικής και, ειδικότερα, στην γνωστική περιοχή της εξέλιξης των αστέρων. Στην παρούσα εργασία διεξάγεται μία βιβλιογραφική επισκόπηση των σχετικών επιστημονικών μελετών και επιχειρείται μία ποιοτική ανάλυση των ευρημάτων τους. Ειδικότερα, πέρα από την καταγραφή των εναλλακτικών αντιλήψεων των μαθητών σχετικά με την αστρική εξέλιξη, προσδιορίζεται η συχνότητα εμφάνισής τους, επιχειρείται η ομαδοποίησή τους και καταγράφεται η ηλικία των συμμετεχόντων μαθητών. Η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της παρούσας βιβλιογραφικής επισκόπησης δύναται να συμβάλλει στην ανάπτυξη αποτελεσματικών διδακτικών παρεμβάσεων στην γνωστική περιοχή της αστρικής εξέλιξης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ