Sol(ar) system: Η επαυξημένη πραγματικότητα στη διδασκαλία εννοιών αστρονομίας στο μάθημα της Γεωγραφίας
Περίληψη
Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να συνεισφέρει στη συζήτηση σχετικά με τη χρήση εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας (Ε.Π.) για τη διδασκαλία του ηλιακού συστήματος δηλαδή ενός ζητήματος Αστρονομίας το οποίο παρουσιάζεται στο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Γεωγραφίας στο ελληνικό σχολείο. Αναζητήθηκαν σχετικά άρθρα των τελευταίων πέντε ετών που αναφέρονται σε εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας (Ε.Π.) και μελετήθηκαν οι έννοιες που παρουσιάζονται σε αυτά αλλά και ο συνολικότερος αντίκτυπός τους στη διδασκαλία.. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι: α) Οι έννοιες οι σχετικές με το ηλιακό σύστημα που προσεγγίζονται εστιάζουν κυρίως στην κίνηση των πλανητών, β) η χρήση της Ε.Π. ενισχύει τα κίνητρα των μαθητ(ρι)ών για εμπλοκή σε ζητήματα Αστρονομίας, και γ) οι εφαρμογές Ε.Π. με θέμα το ηλιακό σύστημα είναι περιορισμένες και υπάρχει ανάγκη για περαιτέρω ανάπτυξη και ενσωμάτωσή τους στη διδακτική διαδικασία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ