Η διδασκαλία των φυσικών κινδύνων στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων
Δημοσιευμένα:
Sep 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
διδασκαλία φυσικών επιστημών Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Περίληψη
Η παρούσα εργασία διερευνά το βαθμό επιτυχίας διδασκαλίας των φυσικών κινδύνων στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Η διδακτική παρέμβαση υλοποιήθηκε σε 15 μαθητές/τριες Ε’ τάξης δημοτικού. Τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά, καθώς τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά και τους άρεσαν οι δραστηριότητες. Συμπεραίνεται ότι οι μαθητές/τριες ανέπτυξαν μια σειρά από δεξιότητες και ανταποκρίθηκαν ικανοποιητικά στις δραστηριότητες της διδακτικής παρέμβασης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Λήψεις
Αναφορές
Γραμματικοπούλου, Ε. & Ελευθεράκης, Θ. (2021). Η δημοκρατία και η κοινωνική συνοχή στη σχολική τάξη: μια έρευνα-δράση σε σχολείο των Χανίων. Επιστήμες της Αγωγής, 3, 53-78
Ματσαγγούρας, Η. Γ. (2002). Διεπιστημονικότητα, Διαθεματικότητα και Ενιαιοποίηση στα Νέα Προγράμματα Σπουδών: Τρόποι Οργάνωσης της Σχολικής Γνώσης. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 7, 19-35.
Υπουργική Απόφαση 94236/ΓΔ4/2021( ΦΕΚ 3567/Β΄/04-08-2021): Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων όλων των τύπων σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και των Γυμνασίων. Αθήνα: Εθνικό Τυπογραφείο
Adiyoso, W., Kanegae, H. (2012). The effect of different disaster education programs on tsunami preparedness among schoolchildren in Aceh, Indonesia. Disaster Mitigation of Cultural Heritage and Historic Cities, 6(7), 25-35
Aylsworth, J. (2010). Natural Hazard Lesson Plans and Teacher Resources for Canadian Classrooms. AAPG Search and Discovery Article GeoConvention 2010, Calgary, Alberta, Canada, May 10-14, 2010
Dikau, R., Pohl, L. (2007). Hazards. Naturgefahren und Naturrisiken. In: Gebhardt, H. & Glaser, R. & Radtke, U. & Reuber P. (Eds.). Geographie. Physische Geographie und Humangeographie, (1029-1078), München, Spektrum Akad: Verlag.
Karnawati, D., Pramumijoyo, S., Uchino, A. (2006). Strategy and programmes for geological education in geohazard vulnerable areas in the South-East Asia. The geological society of London.
Mechler, R. (2004). Natural disaster risk management and financing disaster losses in developing countries. Karlsruhe.
Zecha, S., Trappe, M. (2015). The Treatment of Natural Events in Geography Curricula for Secondary Schools in Germany. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 10(1), 22-34, January 2015.