Η έννοια της αναλυτικής/διακριτικής ικανότητας στη Φασματοσκοπία με τη χρήση αναλογίας
Περίληψη
Πολλοί ερευνητές και διδάσκοντες στη χημική εκπαίδευση έχουν επικεντρωθεί στα οφέλη της ανάλυσης και της ερμηνείας των φασμάτων UV, IR και NMR. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επιτρέπει στους σπουδαστές να αναλύουν πιο εύκολα ένα φάσμα όσον αφορά τις μοριακές παραμέτρους και τελικά τις μοριακές δομές, ενώ δυσκολεύονται να κατανοήσουν βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά της φασματοσκοπίας, όπως η φασματοσκοπική αναλυτική/διακριτική ικανότητα. Προκειμένου να γίνει αυτή η έννοια πιο κατανοητή από τους σπουδαστές, προτείνεται μια διδακτική αναλογία. Η αναλογία είναι μεταξύ του πιο προηγμένου διεθνώς οπτικού τηλεσκοπίου (το Gran Telescopio Canarias) και του φασματογράφου NMR με την υψηλότερη ανάλυση (το AVANCE 1000). Ακόμη, αναφερόμαστε στα αποτελέσματα μιας μελέτης παρέμβασης, με τεταρτοετείς προπτυχιακούς φοιτητές χημείας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 4. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ