Κατανόηση άμεσου και έμμεσου υδατικού αποτυπώματος και συναισθήματα σχετικά με τη χρήση νερού


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 22, 2023
Ευμορφία Γαρυφαλλογιάννη
Γεώργιος Μαλανδράκης
Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Περίληψη

Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η επίδραση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) σχετικά με το Υδατικό Αποτύπωμα (ΥΑ), στα συναισθήματα φοιτητών/τριών για τη χρήση νερού, καθώς και στην αναγνώριση της άμεσης και έμμεσης χρήσης νερού σε προϊόντα και υπηρεσίες. Η ΔΜΑ εφαρμόστηκε σε 27 φοιτητές/-τριες Παιδαγωγικού Τμήματος και ολοκληρώθηκε σε 12 διδακτικές ώρες. Η αξιολόγηση της ΔΜΑ πραγματοποιήθηκε με δύο ερωτηματολόγια τα οποία επιδόθηκαν πριν και μετά την εφαρμογή. Από την ανάλυση των δεδομένων διαπιστώθηκε ότι οι φοιτητές/-τριες αναπτύσσουν κυρίως θετικά συναισθήματα αναφορικά με τη χρήση νερού, ωστόσο, φαίνεται ότι μετά τη ΔΜΑ δεν αναγνωρίζουν σε ικανοποιητικό βαθμό την άμεση και έμμεση χρήση νερού.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 19. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Hoekstra, A. Y., & Chapagain, A. K. (2008). The global component of freshwater demand and supply: an assessment of virtual water flows between nations as a result of trade in agricultural and industrial products, Water International, 33(1), 19-32.
Linke, R.D. (1980). Environmental Education in Australia, Sydney: George Allen and Unwin Australia.
Watson, D., Clark, L. A., & Tellegen, A. (1988). Development and validation of brief measures of positive and negative affect: The PANAS scales. Journal of Personality and Social Psychology, 54(6), 1063–1070. https://doi.org/10.1037/0022-3514.54.6.1063