Σχεδιάζοντας και πραγματοποιώντας κιναισθητικές μαθησιακές δραστηριότητες για έννοιες της Μηχανικής
Περίληψη
Έρευνες δεκαετιών υποστηρίζουν τα οφέλη της κίνησης για την σωματική και γνωστική ανάπτυξη του ανθρώπου, ωστόσο, αυτή η σύνδεση εξακολουθεί να μην αναγνωρίζεται σημαντικά στο σχολικό περιβάλλον. Θεωρώντας ελπιδοφόρα τα στοιχεία της υπάρχουσας βιβλιογραφίας για την μάθηση μέσω της σωματικής δράσης, σκοπός του εργαστηρίου είναι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δραστηριοτήτων που προσεγγίζουν κιναισθητικά έννοιες της Μηχανικής. Η επιλογή του συγκεκριμένου περιεχομένου αποφασίστηκε λόγω της άμεσης σύνδεσής του με το ανθρώπινο σώμα και της συσχέτισής του με εμπειρίες από την καθημερινή ζωή. Μέσω του βιωματικού αυτού εργαστηρίου, προτάσσεται πως οι προσχεδιασμένες στοχοθετημένες σωματικές ενέργειες διαμορφώνουν τη νοητική εμπειρία των εκπαιδευομένων και παράλληλα προωθείται η ανάγκη για μάθηση σε χώρους εκτός της σχολικής αίθουσας, δομημένης γύρω από πραγματικά προβλήματα της καθημερινής ζωής.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 1. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
- Κατηγορίες