Ανάπτυξη διδακτικού υλικού για την αξιοποίηση εναλλακτικών πηγών ενέργειας για τη μετακίνηση: Η περίπτωση του υδρογονοκίνητου αυτοκινήτου


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Οκτ 2, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
ατμοσφαιρική ρύπανση υδρογονοκίνητα οχήματα STEM διδακτικό υλικό
Κατερίνα Τσιφετάκη
Αιμιλία Μιχαηλίδη
Δημήτρης Σταύρου
Περίληψη

Η σύγχρονη κοινωνία αντιμετωπίζει μια πληθώρα περιβαλλοντικών ζητημάτων που οφείλονται και εντείνονται σημαντικά από την ανθρώπινη δραστηριότητα. Ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα που απαιτούν άμεση προσοχή είναι η ατμοσφαιρική ρύπανση, η οποία έχει ως μία από τις κύριες αιτίες την αστική μετακίνηση και ειδικότερα τη χρήση των αυτοκινήτων. Η παρούσα εργασία αφορά στην ανάπτυξη διδακτικού υλικού για την αξιοποίηση εναλλακτικών πηγών ενέργειας για τη μετακίνηση και συγκεκριμένα για την χρήση υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων. Πιο αναλυτικά, οι μαθητές έρχονται αντιμέτωποι με το φαινόμενο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και καλούνται να εντοπίσουν τις αιτίες του και τις συνέπειές του διερευνώντας την αξιοποίηση υδρογονοκίνητων οχημάτων ως μέσο περιορισμού του.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 17. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ STEM
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Ψύλλος, Δ. (2021). Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Ψηφιακές Τεχνολογίες: Όψεις και Μετασχηματισμοί. Έρευνα Για Την Εκπαίδευση Στις Φυσικές Επιστήμες Και Την Τεχνολογία, 1(1), 191-212. https://doi.org/10.12681/riste.27276
Bybee, R. W., Taylor, J. A., Gardner, A., Van Scotter, P., Powell, C., Westbrook, A., Landes, N., (2006) The BSCS 5E Instructional Model: Origins, Effectiveness, and Applications, Full Report.
Ogden, J. M. (2002). Hydrogen: The fuel of the future?. Physics today, 55(4), 69-75. https://doi.org/10.1063/1.1480785