Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση σεμιναρίου εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση STEM
Δημοσιευμένα:
Σεπ 26, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαίδευση STEM, εκπαίδευση εκπαιδευτικών
Περίληψη
Η παρούσα εργασία, η οποία αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου ερευνητικού προγράμματος, αναφέρεται στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση επιμορφωτικού σεμιναρίου εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση STEM, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Χρηματοδοτούμενου, από το Ελληνικό ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας, Προγράμματος «Διάχυση STEM» (DI-STEM). Το σεμινάριο υλοποιήθηκε στα τρία σχολεία - κόμβους του Προγράμματος από το Εργαστήριο Διδακτικής και Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Λέξεις κλειδιά: Εκπαίδευση STEM, εκπαίδευση εκπαιδευτικών
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 5. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ STEM ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Autenrieth, R., Lewis, C., & Butler-Perry, K. (2017). Long-term impact of the enrichment experiences in engineering (E3) summer teacher program. Journal of STEM Education, 18(1), 25–31.
Kelley, R. T., Knowles, J. G., Holland, D. J. & Han, J. (2020) Increasing high school teachers’ self-efficacy for integrated STEM instruction through a collaborative community of practice. International Journal of STEM Education, 7:14. https://doi.org/10.1186/s40594-020-00211-w
National Research Council [NRC]. (2012). A framework for K12 science education: practices, cross cutting concepts, and core ideas. Washington: National Academies Press.