Εργαστήριο στην ανάπτυξη επιχειρηματολογίας πάνω στο κοινωνικο-επιστημονικό ζήτημα του διαστημικού εποικισμού


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 26, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα επιχειρηματολογία διαστημικός αποικισμός
Βασίλειος Καθάρειος
Αποστολία Γαλάνη
Γεώργιος Μπαμπασίδης
Ευαγγελία Μαυρικάκη
Περίληψη

Προτείνεται εργαστήριο για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο οποίο θα έχουν την ευκαιρία να ασκηθούν σε μια πρωτότυπη προσέγγιση κοινωνικοεπιστημονικών θεμάτων που και οι ίδιοι καλούνται να προσεγγίσουν κατά τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Στόχος των δραστηριοτήτων είναι οι συμμετέχοντες/ουσες να κατανοήσουν και να είναι σε θέση να εφαρμόζουν τη μεθοδολογία προσέγγισης των κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων (ΚΕΖ) και της ανάπτυξης επιχειρηματολογίας στη διδασκαλία τους. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την εμπλοκή τους στο κοινωνικοεπιστημονικό ζήτημα του διαστημικού εποικισμού, και την εξερεύνηση των διαφορετικών οπτικών γωνιών στις θεματικές της διαστημικής εξερεύνησης και του διαστημικού εποικισμού.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 6. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Λήψεις
Αναφορές
Do, S., Ho, K., Schreiner, S. S., Owens, A. C., & de Weck, O. L. (2014). An independent assessment of the technical feasibility of the mars one mission plan. 65th International Astronautical Congress, Toronto, Canada, September 29-October 3, 2014.
Faize, F. A., Husain, W., & Nisar, F. (2017). A critical review of scientific argumentation in science education. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14(1), 475-483.
Levchenko, I., Xu, S., Mazouffre, S., Keidar, M., & Bazaka, K. (2021). Mars colonization: beyond getting there. Terraforming Mars, 73-98. doi: https://doi.org/10.1002/9781119761990.ch5
McNeill, K. L., & Krajcik, J. (2006). Supporting students’ construction of scientific explanation through generic versus context-specific written scaffolds. American Educational Research Association, San Francisco.
Sampson, V., Enderle, P., & Grooms, J. (2013). Argumentation in science education. The Science Teacher, 80(5), 30.
Slobodian, R. E. (2015). Selling space colonization and immortality: A psychosocial, anthropological critique of the rush to colonize Mars. Acta Astronautica, 113, 89-104. doi: https://doi.org/10.1016/j.actaastro.2015.03.027
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO). (2018). Migration, displacement and education: Building bridges, not walls. Global education monitoring report 2019.
Zeidler, D. L., & Nichols, B. H. (2009). Socioscientific issues: Theory and practice. Journal of elementary science education, 21, 49-58. doi: https://doi.org/10.1007/BF03173684