Τα χαρακτηριστικά ενός εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών για μαθητές/τριες με αναπηρίες
Περίληψη
Σκοπός της εργασίας είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο οργάνωσης/ διαμόρφωσης ενός εργαστηρίου φυσικών επιστημών για τη δημιουργία κατάλληλου περιβάλλοντος διδασκαλίας, όπου μαθητές/ριες με προβλήματα όρασης, κίνησης, ακοής, υγείας, μάθησης/ προσοχής, κ.ά. θα μπορούν να έχουν μια ικανοποιητική εργαστηριακή εμπειρία. Προκειμένου οι μαθητές/ριες να συμμετέχουν με ουσιαστικό τρόπο σε εργαστηριακές δραστηριότητες είναι επιτακτική ανάγκη να βρεθούν τρόποι διαμόρφωσης/ οργάνωσης/ προσαρμογής ενός εργαστηρίου, καθώς και να παρασχεθούν στους/ις μαθητές/ριες οι κατάλληλες διευκολύνσεις. Σε ένα τέτοιο διδακτικό πλαίσιο τα παιδιά με αναπηρίες θα νιώσουν εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους, θα εμπλακούν σε πρακτικές εφαρμογές και θα έχουν μεγαλύτερη άνεση και διάθεση να συμμετέχουν.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 20. ΕΙΔΙΚΗ Ή/ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ