Εφαρμογή και αξιολόγηση διδακτικής μαθησιακής ακολουθίας σε μαθητές/τριες Δημοτικού σχολείου: Η περίπτωση του μεγέθους των αντικειμένων και των οργάνων παρατήρησης


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 29, 2023
Αναστασία Οικονόμου
Γιώργος Πέικος
Άννα Σπύρτου
Περίληψη

Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αφορά την εφαρμογή και αξιολόγηση μίας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) για το περιεχόμενο της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας, εστιάζοντας στο Μέγεθος των αντικειμένων και στα Όργανα παρατήρησης. Συμμετέχοντες ήταν 22 μαθητές/μαθήτριες Στ΄ Δημοτικού, οι οποίοι/οποίες συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο πριν και μετά την εφαρμογή της ΔΜΑ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι μετά την εφαρμογή της ΔΜΑ, μεγάλο μέρος των μαθητών/μαθητριών ταξινόμησε σωστά αντικείμενα του μακρόκοσμου, του μικρόκοσμου και του νανόκοσμου, αναφέροντας ως κριτήριο το όργανο παρατήρησής τους και σειροθέτησε σωστά τα αντικείμενα από το μεγαλύτερο προς το μικρότερο.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 1. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Blonder, R., & Sakhnini, S. (2016). What Are the Basic Concepts of Nanoscale Science and Technology (NST) that Should Be Included in NST Educational Programs? Στο Kurt Winkelmann & B. Bhushan (Επιμ.), Global Perspectives of Nanoscience and Engineering Education (σσ 117–127). Springer
Laherto, A. (2010). An Analysis of the Educational Significance of Nanoscience and Nanotechnology in Scientific and Technological Literacy. Science Education International, 21(3), 160–175
Mandrikas, A., Michailidi, E., & Stavrou, D. (2020). Teaching nanotechnology in primary education. Research in Science & Technological Education, 38(4), 377-395. https://doi.org/10.1080/02635143.2019.1631783
Peikos, G., Spyrtou, A., Pnevmatikos, D., & Papadopoulou, P. (2022). A teaching learning sequence on nanoscience and nanotechnology content at primary school level: evaluation of students’ learning. International Journal of Science Education https://doi.org/10.1080/09500693.2022.2105976