Από την περιστροφική στην ευθύγραμμη παλινδρομική κίνηση: Ρομποτικές κατασκευές Lego Mindstorms EV3
Δημοσιευμένα:
Σεπ 22, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Κατασκευαστικός εποικοδομισμός Περιστροφή Παλινδρόμηση
Περίληψη
Στη Φυσική του Λυκείου διδάσκονται τόσο η περιστροφική, όσο και η παλινδρομική κίνηση, όχι όμως και ο μετασχηματισμός της περιστροφικής σε παλινδρομική κίνηση, παρότι αυτός χρησιμοποιείται σε πληθώρα μηχανολογικών εφαρμογών. Με την παρούσα εργασία επιχειρούμε να διερευνήσουμε τη συνεισφορά της δημιουργίας ρομποτικών κατασκευών με στόχο την ανάδειξη του μετασχηματισμού από την περιστροφική στην ευθύγραμμη παλινδρομική κίνηση. Η έρευνα είναι μία μελέτη περίπτωσης σε παιδιά της Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου. Με βάση τον σχεδιασμό της έρευνας, τα παιδιά καλούνται να κατασκευάσουν διατάξεις που υλοποιούν τον εν λόγω μετασχηματισμό κινήσεων, χρησιμοποιώντας το πακέτο εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego Mindstorms EV3.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 5. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ STEM ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Church, W. J., Ford, T., Perova, N., & Rogers, C. (2010). Physics with robotics. Using LEGO MINDSTORMS in high school education. 2010 AAAI Spring symposium series, 47–49.
Guastella, D., & D’Amico, A. (2020). Teaching Physics Concepts Using Educational Robotics. In M. Moro, D. Alimisis, L. Locchi (Eds.) Educational Robotics in the Context of the Maker Movement (pp. 214–218). Springer International Publishing. DOI: 10.1007/978-3-030-18141-3_20
Mikropoulos, T. A., & Bellou, I. (2013). Educational robotics as mindtools. Themes in Science and Technology Education, 6(1), 5–14.
Papert, S. (1993). The children's machine: Rethinking school in the age of the computer. BasicBooks.
Papert, S., & Harel, I. (1991). Situating constructionism. Constructionism, 36(2), 1–11.