Η μετασχηματίζουσα μάθηση ως βασικό διδακτικό πλαίσιο του φυτικού κόσμου
Περίληψη
Η ανάδειξη της σημασίας του φυτικού κόσμου από την εκπαιδευτική κοινότητα αποτελεί ένα ζήτημα μείζονος σημασίας λόγω του ρόλου των φυτικών οργανισμών στην προσπάθεια για βιώσιμη ανάπτυξη και του φαινομένου της «Τυφλότητας Απέναντι στα Φυτά». Οι μέχρι τώρα εφαρμοσμένες εκπαιδευτικές απόπειρες αντιμετώπισης του παραπάνω φαινομένου φαίνεται να αποδίδουν αποσπασματικά και σε μικρή κλίμακα. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι μέσα από βιβλιογραφική επισκόπηση να προσδιοριστεί ένα σταθερό και καθολικό διδακτικό πλαίσιο που θα επιφέρει αναμόρφωση των υπαρχόντων νοητικών σχημάτων, αξιών και αντιλήψεων που σχετίζονται με τους φυτικούς οργανισμούς. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η μετασχιματίζουσα μάθηση εντός ενός σύγχρονου, βιώσιμου σχολείου μπορεί να αποτελέσει μια τέτοια επιλογή.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 10. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ