Επιχειρηματολογία μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για το φαινόμενο του θερμοκηπίου


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 27, 2023
Νικόλαος Ζαρκάδης
https://orcid.org/0000-0003-0542-1958
Γεώργιος Παπαγεωργίου
https://orcid.org/0000-0002-3725-4499
Περίληψη

Η παρούσα έρευνα ασχολείται με το βαθμό στον οποίο μπορεί να αναπτυχθεί επιχειρηματολογία από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας σχετικά με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, όταν τους δίνονται σχετικά δεδομένα, καθώς και συνθήκες αξιοποίησης προϋπαρχόντων γνώσεων. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με συμπλήρωση γραπτού ερωτηματολογίου από 36 μελλοντικούς εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας, το οποίο περιελάμβανε δύο έργα που προαπαιτούσαν την ανεύρεση και αξιοποίηση προσφερομένων δεδομένων. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν τις σχετικές αδυναμίες, αλλά και θέματα βελτίωσης της εκπαίδευσης των μελλοντικών εκπαιδευτικών.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 1. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Chen, H. T., Wang, H. H., Lu, Y. Y., Lin, H. S., & Hong, Z. R. (2016). Using a modified argument-driven inquiry to promote elementary school students’ engagement in learning science and argumentation. International Journal of Science Education, 38(2), 170–191. doi:10.1080/09500693.2015.1134849
McNeill, K. L., & Krajcik, J. S. (2012). Supporting Grade 5-8 Students in Constructing Explanations in Science: The Claim. Evidence, and Reasoning Framework for Talk and Writing: Pearson
Niebert, K., & Gropengießer, H. (2014). Understanding the greenhouse effect by embodiment–Analysing and using students' and scientists' conceptual resources. International Journal of Science Education, 36(2), 277-303. doi:10.1080/09500693.2013.763298
Reinfried, S., & Tempelmann, S. (2014). The impact of secondary school students' preconceptions on the evolution of their mental models of the greenhouse effect and global warming. International Journal of Science Education, 36(2), 304-333. doi:10.1080/09500693.2013.773598
Toulmin, S. E. (1958). The uses of argument. Cambridge University Press
Toulmin, S. E. (2003). The uses of argument (Updated ed.). Cambridge University Press
Varela, B., Sesto, V., & García-Rodeja, I. (2020). An investigation of secondary students’ mental models of climate change and the greenhouse effect. Research in Science Education, 50, 599-624. doi:10.1007/s11165.018.9703.1