H δημιουργία νερόμυλου μέσω δραστηριοτήτων outdoor STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 22, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
outdoor STEAM δραστηριότητες STEAM Προσχολική Εκπαίδευση
Ευαγγελία Σκαράκη
Ευανθία Ελευθεριάδου
Όλγα Νικοπούλου
Μαρία Λαϊνάκη
Περίληψη

Η παρούσα εργασία διερευνά εάν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας μπορούν να δημιουργήσουν νερόμυλους μέσω δραστηριοτήτων STEAM στην αυλή του σχολείου. Τριάντα τέσσερα παιδιά ηλικίας 4-6 ετών συμμετείχαν στην έρευνα και τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά καθώς στα παιδιά άρεσε που οι δραστηριότητες διενεργήθηκαν στην αυλή του σχολείου καθώς κέντρισε το ενδιαφέρον τους. Συμπεραίνουμε ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας έχουν μια αυθόρμητη διάθεση προς την επιστήμη με μια αίσθηση περιέργειας και δημιουργικότητας.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 17. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ STEM
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Ashurova, Z. M. (2022). Using STEAM Technology in Preschool Education. European journal of innovation in nonformal education, 2(6), 6-10.
Gülhan, F., & Şahin, F. (2018). The effects of STEAM (STEM+ Art) activities 7th grade students’ academic achievement, STEAM attitude and scientific creativities STEAM (STEM+ Sanat) etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarı, STEAM tutum ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi. Journal of Human Sciences, 15(3), 1675-1699.
Kastriti, E., Kalogiannakis, M., Psycharis, S., & Vavougios, D. (2022). The teaching of Natural Sciences in kindergarten based on the principles of STEM and STEAM approach. Advances in Mobile Learning Educational Research, 2(1), 268-277.
Louka, K., & Papadakis, S. (2023). Programming Environments for the Development of Computational Thinking in Preschool Education: A Systematic Literature Review. Teaching Coding in K-12 Schools: Research and Application, 39-59.
Mercan, Z., Papadakis, S., Can Gözüm, A. İ., & Kalogiannakis, M. (2022). Examination of STEM parent awareness in the transition from preschool to primary school. Sustainability, 14(21), 14030.
Petousi, V., & Sifaki, E. (2020). Contextualising harm in the framework of research misconduct. Findings from discourse analysis of scientific publications. International Journal of Sustainable Development, 23(3-4), 149-174.
Skaraki, E. (2023). Creating a watermill through STEAM activities for preschool children in the schoolyard. Advances in Mobile Learning Educational Research, 3(2), 748-753.
Skaraki, E., & Kolokotronis, F. (2022). Preschool and early primary school age children learning of computational thinking through the use of asynchronous learning environments in the age of Covid19. Advances in Mobile Learning Educational Research, 2(1), 180-186.
Uğraş, M., & Genç, Z. (2018). Investigating preschool teacher candidates' STEM teaching intention and the views about STEM education. Bartın University Journal of Faculty of Education, 7(2), 724-744.