Εξ αποστάσεως διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες στην Covid-19 εποχή: Μία καταγραφή της οπτικής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 27, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Επείγουσα εξ αποστάσεως διδασκαλία, Φυσικές Επιστήμες, Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πανδημία Covid-19.
Ισαάκ Στόγιος
Αποστολία Γαλάνη
Ευαγγελία Μαυρικάκη
Κωνσταντίνος Σκορδούλης
Ηλίας Μπόικος
Περίληψη

Η πανδημική κρίση του COVID-19 από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής της επηρέασε, ανάμεσα σε άλλα, και τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο. Στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της UNESCO αναφέρουν ότι 195 χώρες πήραν μέτρα καθολικής αναστολής της δια ζώσης εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες τα οποία επηρέασαν περίπου 1,6 δις εκπαιδευομένων (UNESCO, 2021). Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μία έρευνα η οποία έχει ως στόχο να διερευνήσει τις πρακτικές που ακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (ΦΕ) κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών λόγω της πανδημίας Covid-19. Επίσης, συγκρίνει τις πρακτικές που ακολουθήθηκαν στη δια ζώσης και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εξετάζει κατά πόσο επηρεάστηκε η μαθησιακή διαδικασία.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 8. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Azorin, C. (2020). Beyond COVID-19 supernova. Is another education coming? Journal of Professional Capital and Community, 5(3/4), 381-390.
Bhaumik, R. & Priyadarshini, A. (2020). E-readiness of senior secondary school learners to online learning transition amid COVID-19 lockdown. Asian Journal of Distance Education, 15(1), 244-256.
Domenici, V. (2020). Distance education in Chemistry during the Epidemic Covid-19. Substantia, 4, 1
Orhan, G. & Beyhan, Ö. (2020). Teachers’ Perceptions and Teaching Experiences on Distance Education Through Synchronous Video Conferencing During Covid-19 Pandemic. Social Sciences and Education Research Review, 7(1), 8.
Vollbrecht, J., Porter-Stransky, K., & Lackey-Cornelison, L. (2020). Lessons learned while creating an effective emergency remote learning environment for students during the COVID-19 pandemic. Advances in Physiology Education, 44(4), 722-725.