Εξ αποστάσεως διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες στην Covid-19 εποχή: Μία καταγραφή της οπτικής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Περίληψη
Η πανδημική κρίση του COVID-19 από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής της επηρέασε, ανάμεσα σε άλλα, και τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο. Στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της UNESCO αναφέρουν ότι 195 χώρες πήραν μέτρα καθολικής αναστολής της δια ζώσης εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες τα οποία επηρέασαν περίπου 1,6 δις εκπαιδευομένων (UNESCO, 2021). Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μία έρευνα η οποία έχει ως στόχο να διερευνήσει τις πρακτικές που ακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (ΦΕ) κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών λόγω της πανδημίας Covid-19. Επίσης, συγκρίνει τις πρακτικές που ακολουθήθηκαν στη δια ζώσης και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εξετάζει κατά πόσο επηρεάστηκε η μαθησιακή διαδικασία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 8. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ