Ανακοινώσεις


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία της ΕΝΕΦΕΤ

2023-12-20

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας ανακοινώνουμε την έκδοση Ειδικού Τεύχους (Special Issue) του περιοδικού Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία της ΕΝΕΦΕΤ.

Το Ειδικό Τεύχος θα περιλαμβάνει αποκλειστικά εργασίες που παρουσιάστηκαν στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση της ΕΝΕΦΕΤ στα Ιωάννινα.

Κάθε συγγραφέας ή συν-συγγραφέας μπορεί να υποβάλει μέχρι μία εργασία.

Οι εργασίες θα υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας του περιοδικού στο σύνδεσμο
https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/RiSTE/about/submissions#authorGuidelines  μέχρι τις 1Μαΐου 2024.

Οι εργασίες που θα δημοσιευτούν στο Ειδικό Τεύχος του περιοδικού δεν θα συμπεριληφθούν στα Πρακτικά του 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση.

Οι προδιαγραφές συγγραφής των εργασιών φαίνονται εδώ https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/RiSTE/about/submissions

Με εκτίμηση, 

Από την Οργανωτική Επιτροπή 

Κωνσταντίνος Κώτσης
Γεώργιος Στύλος

 

Από την ΕΝΕΦΕΤ

Ο Πρόεδρος
Αναστάσιος Ζουπίδης  

 

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

2023-12-20

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Τρέχον τεύχος


2023: 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση: Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων των Εργασιών
Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών

Δημοσιευμένα: 2023-09-18

Επιμέλεια έκδοσης: Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης, Γεώργιος Στύλος,  Ελευθερία Τσιούρη, Έλλη Γκαλτέμη, Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος, Λεωνίδας Γαβρίλας, Δημήτρης Πανάγου, Κωνσταντίνος Τσουμάνης & Γεωργία Βακάρου

Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών

Κωνσταντίνος Κώτσης, Γεώργιος Στύλος, Ελευθερία Τσιούρη, Έλλη Γκαλτέμη, Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος, Λεωνίδας Γαβρίλας, Δημήτρης Πανάγου, Κωνσταντίνος Τσουμάνης, Γεωργία Βακάρου

Εξέλιξη ιδεών φοιτητών για τις εξαρτώμενες από το μέγεθος οπτικές ιδιότητες των νανοσωματιδίων

Ιωάννης Μεταξάς, Αιμιλία Μιχαηλίδη , Ιωάννης Παυλίδης, Δημήτριος Σταύρου

Σχεδιαστικές αρχές κατασκευής διαδραστικών προσομοιώσεων

Μιχαήλ Στεφανής, Ελένη Πετρίδου, Αναστάσιος Μολοχίδης

Εφαρμογές νανοτεχνολογίας για μαθητές Λυκείου

Ελένη Ντεβετούδη, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης

Μια μαθησιακή ακολουθία για τη διδασκαλία της κληρονομικότητας: Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Παναγιώτα Κουλούρη, Λευκοθέα-Βασιλική Ανδρέου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου

Διδακτική προσέγγιση για τους συγκλίνοντες φακούς στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Αγγελική Κοτταρά, Μαρία - Χρυσούλα Δημητράκου, Ιωάννης Σταράκης

Αστρονομία στη σχολική εκπαίδευση: Μια απουσία που μετράει

Γεώργιος Μπαμπασίδης, Αποστολία Γαλάνη, Νίκος Λαμπρινός, Ισαάκ Παρχαρίδης

Παράγοντες αποδοχής της πυρηνικής ενέργειας από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Έλλη Γκαλτέμη, Αντωνία Ραφαηλία Βαβουλιώτη, Αναστασία Γκουλγκούτη, Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Kώτσης

Γνώσεις, στάσεις και συμπεριφορές μαθητών/μαθητριών της ΣΤ’ τάξης Δημοτικών σχολείων σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη

Μυρτώ Κούτρα-Ηλιοπούλου, Αποστολία Γαλάνη, Κωνσταντίνος Σκορδούλης, Αικατερίνη Πλακίτση, Ευαγγελία Μαυρικάκη

Στάση φοιτητών Φυσικής απέναντι στη Χημεία

Γεώργιος Αμπατζίδης, Χρυσή Καραπαναγιώτη

Η χρήση των συλλογισμών Modus Ponens και Modus Tollens από φοιτητές Φυσικών Επιστημών και η συσχέτισή τους με λογικές πλάνες

Μαρία Γκέβρου, Γεωργία Σταυροπούλου , Γιούλη Βαϊοπούλου, Δημήτριος Σταμοβλάσης

Λογοτεχνία και Φυσικές Επιστήμες: Η Μαρί Κιουρί μέσα από την ψηφιακή αφήγηση

Σοφία Καραγιάννη, Μαίρη Πασπαλιάρη, Βασιλική Ιωακειμίδου, Παναγιώτης Πήλιουρας

Διδάσκοντας μαζί με τον Παστέρ

Αναστασία Γκιγκούδη , Αθηνά Γράμμου, Δέσποινα Λαζάρου, Σουλτάνα Λευκοπούλου, Ελισσάβετ Συμεωνίδου

Διερεύνηση γνώσεων των μαθητών Λυκείου σε σχέση με τα ιστορικά στοιχεία της Φυσικής

Ιωάννης Καρδαράς, Γεωργία Τόλη, Βαΐτσα Τσακστάρα, Μαρία Καλλέρη

Οι απόψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τις αναδυόμενες ιδιότητες: Μια πιλοτική έρευνα

Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Αναστασία Φερεντίνου, Κυριάκος Κυριακού, Κωνσταντίνος Σκορδούλης

Διδασκαλία της στρατηγικής ελέγχου μεταβλητών με αξιοποίηση της παιδαγωγικής πράκτορα επαυξημένης πραγματικότητας «Νεφέλη»

Άγγελος Σοφιανίδης , Αναστάσιος Ζουπίδης, Σιλβέστρα Σακελλαρίου, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης

Climademy: Ακαδημίες εκπαιδευτικών για την κλιματική αλλαγή

Ιωάννης Μεταξάς, Αιμιλία Μιχαηλίδη , Δημήτριος Σταύρου, Αθηνά Γκινούδη, Νίκος Καλυβίτης, Μαρία Κανακίδου

Απόψεις και πρακτικές. Θεωρητική προσέγγιση και μεθοδολογική διαχείριση των σχέσεών τους

Βασίλης Τσελφές, Αναστάσιος Ζουπίδης , Χριστίνα Τσαλίκη , Μαρία Καρνέζου , Πέτρος Καριώτογλου

Η έννοια της αναλυτικής/διακριτικής ικανότητας στη Φασματοσκοπία με τη χρήση αναλογίας

Σοφία Πέγκα, Όλγα Σταμπουλή, Γεώργιος Τσαπαρλής, Ιωάννης Γεροθανάσης

Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση σεμιναρίου εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση STEM

Ιωάννα Σταύρου, Ηλίας Μπόικος, Βασίλης Μιχαλόπουλος, Αχιλλέας Μανδρίκας, Κυριάκος Κυριακού, Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Κωνσταντίνος Σκορδούλης

Digital STEM Labs: STEM δραστηριότητες σε ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης

Ελένη Μποτζάκη, Αιμιλία Μιχαηλίδη, Νικόλαος Καπελώνης, Μαρία Κενδριστάκη, Αθανασία Κοκολάκη, Δημήτρης Σταύρου

Οι απόψεις των μαθητών για τη φύση της ηλιακής ακτινοβολίας και τη μέτρησή της. Διερεύνηση αυτών μέσω μιας διάταξης physical computing

Αριστοτέλης Γκιόλμας , Ζωγραφιά Παπαναγιώτου, Αλεξάνδρα-Τριανταφυλλιά Παπαναγιώτου, Αρτεμησία Στούμπα, Αικατερίνη Μπενίση, Άνθιμος Χαλκίδης, Ηλίας Μπόικος, Βασιλική Ψωμά, Γιάννα Κατσιαμπούρα, Κωνσταντίνος Σκορδούλης

Ο ρόλος του φύλου στην εκπαίδευση STEM

Παναγιώτα Καισαρίδη, Ευάγγελος Παππάς, Ζαχαρούλα Σμυρναίου, Μάρθα Γεωργίου

Όμιλοι STEM: 3D Εκτύπωση και εκπαιδευτική ρομποτική. Η περίπτωση του 1ου ΕΠΑΛ Σαλαμίνας

Xρυσοβαλάντης Kεφαλής, Πέτρος Πούτος, Κωσταντίνος Σκορδούλης, Αθανάσιος Δρίγκας

Διεπιστημονική προσέγγιση διδασκαλίας του φυσικού εκκρεμούς με τη βοήθεια του BBC micro:bit

Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Νικόλαος Μήτρακας, Αντώνιος Καραβασίλης, Διονύσιος Βαβουγυιός

Ετοιμότητα εφαρμογής προγραμμάτων STEM των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας

Θεανώ Παπαγιαννοπούλου, Γιούλη Βαϊοπούλου, Δημήτριος Σταμοβλάσης

Εκπαίδευση STEM και επιστημονικές πρακτικές: Η περίπτωση του προγράμματος «Διάχυση STEM»

Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Βασίλης Μιχαλόπουλος, Ηλίας Μπόικος, Αχιλλέας Μανδρίκας, Άνθιμος Χαλκίδης, Μαρία Χατζάκη, Κωνσταντίνος Σκορδούλης

Εργαστήριο στην ανάπτυξη επιχειρηματολογίας πάνω στο κοινωνικο-επιστημονικό ζήτημα του διαστημικού εποικισμού

Βασίλειος Καθάρειος, Αποστολία Γαλάνη, Γεώργιος Μπαμπασίδης, Ευαγγελία Μαυρικάκη

Στατιστική, γεωγραφία και ΤΠΕ. Μπορούν να πορευτούν μαζί; Απόψεις μαθητών/τριών Β/θμιας εκπαίδευσης

Ουρανία Ρίζου, Αικατερίνη Κλωνάρη, Νικόλαος Αποστολέλλης, Χαράλαμπος-Γεράσιμος Ρίζος

Εξελιγμένη μορφή του μοντέλου της NetLοgo για τη φωτιά στο δάσος: Μία διδακτική προσέγγιση σε μαθητές Δημοτικού

Αικατερίνη Μπενίση, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Αρτεμησία Στούμπα, Άνθιμος Χαλκίδης, Ηλίας Μπόικος, Βασιλική Ψωμά, Γιάννα Κατσιαμπούρα, Κωνσταντίνος Σκορδούλης, Ζωγραφιά Παπαναγιώτου, Αλεξάνδρα - Τριανταφυλλιά Παπαναγιώτου

Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα διερευνητικής μάθησης για τη δημόσια υγεία

Δημήτρης Χαλκίδης, Γεωργία Ιατράκη, Παύλος Γκαϊντατζής, Αναστάσιος Μικρόπουλος

Η χρήση του Arduino σε πειράματα των Φυσικών Επιστημών

Βασίλειος Νούσης, Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος, Ευστράτιος Αναχωρλής, Κωνσταντίνος Κώτσης

Εξ αποστάσεως διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες στην Covid-19 εποχή: Μία καταγραφή της οπτικής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Ισαάκ Στόγιος, Αποστολία Γαλάνη, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Κωνσταντίνος Σκορδούλης, Ηλίας Μπόικος

Sol(ar) System: Η επαυξημένη πραγματικότητα στη διδασκαλία της αστρονομίας ή της γεωγραφίας στην εκπαίδευση

Αναστασία Γεωργίου, Αθηνά Καρατζά, Αποστολία Γαλάνη, Γεώργιος Μπαμπασίδης

Διδακτική προσέγγιση της παραγωγής ελαιόλαδου σε τεχνολογικό περιβάλλον μάθησης στο Νηπιαγωγείο

Δήμητρα Γαλάνη, Μελπομένη Οικονόμου, Ιωάννης Τσακουμάκης, Γεώργιος Κρητικός

Δίσκος του Νεύτωνα, προγραμματιζόμενος με Scratch και στηριγμένος σε διάταξη physical computing, για τη διδασκαλία και μάθηση θεμάτων οπτικής

Αριστοτέλης Γκιόλμας, Ζωγραφιά Παπαναγιώτου, Άνθιμος Χαλκίδης, Αρτεμησία Στούμπα, Ηλίας Μπόικος, Βασιλική Ψωμά, Αικατερίνη Μπενίση, Γιάννα Κατσιαμπούρα, Κωνσταντίνος Σκορδούλης, Αλεξάνδρα-Τριανταφυλλιά Παπαναγιώτου

STEM Digitalis: Ανάπτυξη ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων για STEM εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών

Νικόλαος Καπελώνης, Ελένη Μποτζάκη, Χαρά Μπιτσάκη, Ιωάννης Μεταξάς, Αλκίνοος Ιωάννης Ζουρμπάκης, Κωνσταντίνος Χαλκιαδάκης, Αθανασία Κοκολάκη, Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου

Εκπαιδευτική ρομποτική και διερευνητική μάθηση: Αξιολόγηση μαθησιακών προϊόντων μέσα από κύκλους διερώτησης

Κυριακή Βάκκου, Τάσος Χοβαρδάς , Νικολέτα Ξενοφώντος, Γεωργία Κούτη , Υβόνη Παύλου, Κωνσταντίνα Αραμπατζή , Ζαχαρίας Ζαχαρία

Επικοινωνία της κλιματικής αλλαγής & ο ρόλος των επιστημόνων: Το πρόγραμμα STAGE

Αθανασία Κοκολάκη, Αιμιλία Μιχαηλίδη , Ελένη Μποτζάκη , Μαρία Κενδριστάκη , Καλλιόπη Ζάρμπα , Κατερίνα Τσιφετάκη, Δημήτρης Σταύρου

Διδακτική αξιοποίηση ιστορικών επιστημονικών οργάνων: Η περίπτωση του μηχανικού πλανητάριου του Μαράσλειου διδασκαλείου

Ελένη Αυγέρη, Μαρία Άννα Λαζαρή, Σταματία Ρεπούση, Παναγιώτης Λάζος, Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Κωνσταντίνος Σκορδούλης

Ανάπτυξη και εφαρμογή νοηματοδοτούμενης σχολικής επίσκεψης στην έκθεση “Connected”

Καλλινόη Κουτρούλη, Χρήστος Ραχαντάς, Χρήστος Τουλάκης, Γεωργία Παυλίνα Τσουκανέρη, Μαρία Καρνέζου, Ελεάνα Μπάλλα, Ελένη Πετρίδου, Αναστάσιος Μολοχίδης

Αξιολόγηση των μαθητών στο Λύκειο στη Φυσική με εργαστηριακή αναφορά. Μία περίπτωση εφαρμογής

Σεραφείμ Τσούκος, Παναγιώτης Λάζος, Αλέξανδρος Κατέρης, Παύλος Τζαμαλής, Αθανάσιος Βελέντζας

Πειράματα Φυσικής με χρήση του λογισμικού Arduino Science Journal

Αριστοτέλης Γκιόλμας, Ζωγραφιά Παπαναγιώτου, Αλεξάνδρα-Τριανταφυλλιά Παπαναγιώτου, Αρτεμησία Στούμπα, Αικατερίνη Μπενίση, Άνθιμος Χαλκίδης, Ηλίας Μπόικος, Βασιλική Ψωμά, Γιάννα Κατσιαμπούρα, Κωνσταντίνος Σκορδούλης

Διδακτική μαθησιακή ακολουθία για εισαγωγική διδασκαλία στο εργαστήριο Φυσικής Λυκείου

Αλέξανδρος Κατέρης, Σεραφείμ Τσούκος, Παναγιώτης Λάζος, Παύλος Τζαμαλής, Αθανάσιος Βελέντζας

Πρόταση για αξιοποίηση των εικονικών πειραμάτων στο εκπαιδευτικό εργαστήριο Φυσικής

Αθανάσιος Βελέντζας, Άλκηστη Δημακοπούλου, Ιωάννης Θεοδώνης

Οι αντιλήψεις πρωτοετών φοιτητών Φυσικής για την ποιότητα των πειραματικών μετρήσεων

Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος, Γεώργιος Στύλος, Δημήτρης Πανάγου, Κωνσταντίνος Κώτσης

Η διδασκαλία της Χημείας στα νέα προγράμματα σπουδών με το περιβάλλον του ιστοχώρου ChemNoesis

Κατερίνα Αδραμερινά, Βασίλης Κουταλάς, Νικόλας Χαριστός, Μιχάλης Σιγάλας

Το νέο πρόγραμμα σπουδών Φυσικών Δημοτικού

Κωνσταντίνος Κώτσης, Ουρανία Γκικοπούλου, Ματθαίος Πατρινόπουλος, Κωνσταντίνος Μιτζήθρας, Εμμανουήλ Αποστολάκης, Γεώργιος Καλκάνης

Το νέο πρόγραμμα σπουδών της Μελέτης Περιβάλλοντος

Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Δέσποινα Ιμβριώτη, Βασιλική Ιωακειμίδου, Γεώργιος Καλκάνης

Το νέο πρόγραμμα σπουδών Φυσικής του Γυμνασίου

Έκτορας Νισταζάκης, Ευστράτιος Καπότης, Γεωργία Ρουμπέα, Αθηνά Γκινούδη, Κωνσταντίνος Κεραμιδάς, Ανάργυρος Δρόλαπας, Νικόλαος Διαμαντής, Γεώργιος Καλκάνης

Το νέο πρόγραμμα σπουδών Φυσικής Λυκείου

Γεώργιος Τόμπρας, Αλέξανδρος Κατέρης, Γεώργιος Πολυζώης, Γεώργιος Καλκάνης

Το νέο πρόγραμμα σπουδών της Μελέτης Περιβάλλοντος και δεξιότητες δια βίου μάθησης σε τέσσερα ευρωπαϊκά πλαίσια αναφοράς

Παναγιώτης Πήλιουρας, Βασιλική Ιωακειμίδου, Μαίρη Πασπαλιάρη, Σοφία Καραγιάννη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης

Οι μικροοργανισμοί στα βιβλία Βιολογίας Γυμνασίου της Κύπρου

Γεώργιος Αμπατζίδης, Κωνσταντίνος Κορφιάτης

Εργαστήριο Φυσικής με STEM προσανατολισμό και χρήση φορητών ψηφιακών συσκευών (STEM-IB-mLabs)

Μανόλης Κουσλόγλου, Ελένη Πετρίδου, Αναστάσιος Μολοχίδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης

Εργαστήριο εισαγωγής στη ρομποτική με προγραμματισμό Scratch

Μιχάλης Μπακάλογλου, Ελίνα Καραγιαννίδου, Άννα Κουμαρά

STEAM: Τραγουδώντας … τον Γαλιλαίο στο καλλιτεχνικό σχολείο Περιστερίου

Γεώργιος Πολυζώης, Δημήτριος Λαφατζής, Λάμπρος Κατσούλης

H δημιουργία νερόμυλου μέσω δραστηριοτήτων outdoor STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας

Ευαγγελία Σκαράκη, Ευανθία Ελευθεριάδου, Όλγα Νικοπούλου, Μαρία Λαϊνάκη

Μαθαίνοντας και διδάσκοντας για την κλιματική αλλαγή – EDU4Clima

Ειρήνη Δερμιτζάκη, Νικόλαος Καλυβίτης, Αθηνά Γκινούδη, Μαρία Κανακίδου

Διερευνητική προσέγγιση στη διδασκαλία της αρχής της αβεβαιότητας σε ιστορικό πλαίσιο

Δημήτριος Θεοδοσόπουλος, Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Κωνσταντίνος Σκορδούλης

Επαυξημένη πραγματικότητα και πολιτισμική κληρονομιά στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

Γεώργιος Ευθυμίου, Μιχαήλ Ποτσίκας, Κωνσταντίνα Προύσκα, Γεώργιος Κουκούλης, Αικατερίνη Πλακίτση

Η κατανόηση του οικολογικού αποτυπώματος από προπτυχιακούς εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Ερμιόνη Μαλεγανέα, Αλέξανδρος Αμπράζης, Νικόλαος Γαλάνης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Γεώργιος Πανάρας, Γεώργιος Μαλανδράκης

Εναλλακτικές ιδέες προπτυχιακών φοιτητών/τριών δημοτικής εκπαίδευσης για το υδατικό αποτύπωμα

Στέργιος Γκίτσας, Γεώργιος Μαλανδράκης , Νικόλαος Θεοδοσίου, Νικόλαος Λαμπρινός

Διδασκαλία και κατανόηση του οικολογικού αποτυπώματος από μαθητές/ τριες Γυμνασίου

Θεοδώρα Μελέτη, Νικόλαος Γαλάνης, Αλέξανδρος Αμπράζης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Γεώργιος Πανάρας, Γεώργιος Μαλανδράκης

Κατανόηση άμεσου και έμμεσου υδατικού αποτυπώματος και συναισθήματα σχετικά με τη χρήση νερού

Ευμορφία Γαρυφαλλογιάννη, Γεώργιος Μαλανδράκης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου

Aethonas Adventure: Ψηφιακό παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για τον αειφορικό μεσογειακό τρόπο ζωής

Χαριστούλα Χατζηνικόλα, Δημήτριος Μαρκουζής, Βασίλειος Παπαβασιλείου

Διδακτική προσέγγιση εννοιών ηλεκτρισμού με χρήση IV Escape room σε μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ. Επιπέδου 1)

Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Αντώνιος Καραβασίλης, Νικόλαος Μήτρακας, Διονύσιος Βαβουγυιός

The SciArt project: Προωθώντας δεξιότητες του 21ου αιώνα μέσω μιας συμπεριληπτικής προσέγγισης STEAM για την πολιτιστική κληρονομιά

Άγγελος Σοφιανίδης , Χριστίνα Τσαλίκη, Λαμπρινή Μαλλετζίδου, Ελένη Πετρίδου, Άννα Σπύρτου, Αναστάσιος Μολοχίδης


Προβολή όλων των τευχών