Το «συμβάν» του «Πρότυπου Πειραματικού Σχολείου» ως «οργανισμού και ως κοινότητας μάθησης»: Η περίπτωση του ΠΠΛ Αναβρύτων (2011-2014)
Abstract
Τα τελευταία χρόνια η πρόταξη του ««σχολείου ως οργανισμού και ως κοινότητας μάθησης» και η σύνδεση της επιστημονικής και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών με ενδοσχολικές πρακτικές αποτελούν βασικές παραμέτρους της «αλλαγής του εκπαιδευτικού παραδείγματος» στον διεθνή χώρο. Στην εισήγηση επιχειρείται μια διπλή κριτική ανάγνωση του συμβάντος των ΠΠΣ: α) της διερεύνησης του βαθμού στον οποίο ο λόγος και οι πρακτικές του θεσμού του ΠΠΣ συνδέονται με τη φιλοσοφία και τις πρακτικές του «σχολείου ως οργανισμού και ως κοινότητας μάθησης», και β) της διερεύνησης των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για τον θεσμό των ΠΠΣ στο πλαίσιο της ενεργού συμμετοχής τους στη λειτουργία του ΠΠΛ Αναβρύτων την περίοδο 2011-2014.
Article Details
- How to Cite
-
Πασιάς Γ., & Καλοσπύρος Ν. (2016). Το «συμβάν» του «Πρότυπου Πειραματικού Σχολείου» ως «οργανισμού και ως κοινότητας μάθησης»: Η περίπτωση του ΠΠΛ Αναβρύτων (2011-2014). Panhellenic Conference of Educational Sciences, 2015(2), 1216–1225. https://doi.org/10.12681/edusc.362
- Section
- Εισηγήσεις
Authors retain copyright under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in the proceedings.