Πολυπολιτισμικότητα στη σχολική μονάδα. Αντιλήψεις των μαθητών για τους αλλοδαπούς
Abstract
Ο πολυπολιτισμικός χαρακτήρας και το παιδαγωγικό πλαίσιο που σχετικά αναπτύσσεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ενισχύει το διάλογο αναφορικά με την διαπολιτισμική αγωγή και την εκπαίδευση των εθνοπολιτιστικά διαφορετικών μαθητών. Στο πλαίσιο αυτής της ερευνητικής προσέγγισης διερευνάται η πρόσληψη των μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου για τους αλλοδαπούς. Η βαθύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα παιδιά προσλαμβάνουν τον «άλλο», δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποδόμηση ξενοφοβικών και ρατσιστικών αντιλήψεων και για την προώθηση της διαπολιτισμικής συνεργασίας, και επικοινωνίας στο χώρο του σχολείου.
Article Details
- How to Cite
-
Παρασκευόπουλος Μ., Μπίλια Α., & Παρασκευοπούλου Π. (2016). Πολυπολιτισμικότητα στη σχολική μονάδα. Αντιλήψεις των μαθητών για τους αλλοδαπούς. Panhellenic Conference of Educational Sciences, 2015(2), 1143–1154. https://doi.org/10.12681/edusc.350
- Section
- Εισηγήσεις
Authors retain copyright under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in the proceedings.