Πολυπολιτισμικότητα στη σχολική μονάδα. Αντιλήψεις των μαθητών για τους αλλοδαπούς


Μαρίνος Παρασκευόπουλος
Αγγελική Μπίλια
Πηνελόπη Παρασκευοπούλου
Abstract

Ο πολυπολιτισμικός χαρακτήρας και το παιδαγωγικό πλαίσιο που σχετικά αναπτύσσεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ενισχύει το διάλογο αναφορικά με την διαπολιτισμική αγωγή και την εκπαίδευση των εθνοπολιτιστικά διαφορετικών μαθητών. Στο πλαίσιο αυτής της ερευνητικής προσέγγισης διερευνάται η πρόσληψη των μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου για τους αλλοδαπούς. Η βαθύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα παιδιά προσλαμβάνουν τον «άλλο», δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποδόμηση ξενοφοβικών και ρατσιστικών αντιλήψεων και για την προώθηση της διαπολιτισμικής συνεργασίας, και επικοινωνίας στο χώρο του σχολείου.

Article Details
  • Section
  • Εισηγήσεις
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biographies
Μαρίνος Παρασκευόπουλος

Phd, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ70

Αγγελική Μπίλια

Msc, Διευθύντρια Σχολείου Α/θμιας Εκπ/σης

Πηνελόπη Παρασκευοπούλου
Msc, Εκπαιδευτικός ΠΕ60