Το Αρχαίο ελληνικό δράμα ως εργαλείο ενίσχυσης του Κριτικού Στοχασμού
Abstract
Η παρούσα εργασία αποτελεί μέρος διδακτορικής διατριβής που βρίσκεται σε εξέλιξη και αφορά στη διδακτική αξιοποίηση του αρχαίου ελληνικού δράματος για την ενίσχυση της κριτικής σκέψης των μαθητών. Ειδικότερα, παρακάτω γίνεται αναφορά στην έννοια της κριτικής σκέψης, στο ρόλο της λογοτεχνίας για την ενίσχυση αυτής, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αξιοποίηση της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας ως είδος κειμένου που μπορεί να συμβάλει προς αυτήν την κατεύθυνση. Μελέτη περίπτωσης αποτελεί η Αντιγόνη του Σοφοκλή, έργο που διδάσκεται στη Β τάξη του Λυκείου, με σημείο αναφοράς στίχους όπου εντοπίζεται η σύγκρουση γραπτού και άγραφου νόμου.
Article Details
- How to Cite
-
Κωσταρά Ε. (2016). Το Αρχαίο ελληνικό δράμα ως εργαλείο ενίσχυσης του Κριτικού Στοχασμού. Panhellenic Conference of Educational Sciences, 2015(1), 732–741. https://doi.org/10.12681/edusc.277
- Section
- Εισηγήσεις
Authors retain copyright under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in the proceedings.