«Μαθησιακές Δυσκολίες», βιβλιογραφική ανασκόπηση
Περίληψη
Στην παρακάτω εργασία παρουσιάζεται μια σύντομη βιβλιογραφική ανασκόπηση των μαθησιακών δυσκολιών. Ξεκινώντας με τους προγενέστερους ορισμούς που διατυπώθηκαν αναλύονται οι ορισμοί που χρησιμοποιούνται στην σύγχρονη επιστημονική κοινότητα, σύμφωνα με τα ψυχομετρικά εργαλεία DSM-V και ICD-10. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην αναγκαιότητα της έγκαιρης και έγκυρης χορήγησης των διαγνωστικών εργαλείων, ωστε να προκύπτουν ορθά αποτελέσματα. Ωστόσο συχνά παρατηρούνται παράγοντες απο το περιβάλλον, οι οποίοι καθυστερούν τη μαθησιακή αξιολόγηση του μαθητή απο τους σχετικούς εγκεκριμένους φορείς. Αυτή η καθυστέρηση επηρρεάζει άμεσα την κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη του μαθητή και σε μεγάλο βαθμό την μαθησιακή πορεία του. Σε όλη τη διαδικασία παρέμβασης καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει ο εκπαιδευτικός τη γενικής τάξης, ο οποίος συνήθως είναι και το άτομο που συντονίζει τους εμπλεκόμενους με το παιδί στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κλείνοντας, αναφέρονται προτεινόμενες οδηγίες μαθησιακής παρέμβασης που μπορεί να ακολουθήσει ο μαθητής με μαθησιακές δυσκολίες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Ταταβίλη Θ., & Γιαρμαδούρου Α. (2020). «Μαθησιακές Δυσκολίες», βιβλιογραφική ανασκόπηση. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 8, 1029–1034. https://doi.org/10.12681/edusc.2749
- Ενότητα
- Εισηγήσεις