Συστηματική ανασκόπηση της συμβολής των ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη μάθηση των μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση


Published: Jul 27, 2024
Κωνσταντίνος Λαβίδας
Αναστασία Μισιρλή
Σταματίνα Κολοβού
Σταύρος Αθανασόπουλος
Βασίλης Κόμης
Abstract

Για την παρούσα συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση της συμβολής των ψηφιακών εκπαιδευτικών
παιχνιδιών στη μάθηση των μαθηματικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, επιλέχθηκαν και αναλύθηκαν 96
εμπειρικές έρευνες. Συγκεκριμένα κατεγράφησαν οι χρονικές περίοδοι δημοσίευσης των εμπειρικών
ερευνών, τα είδη ψηφιακών παιχνιδιών που μελετήθηκαν, μεθοδολογικά θέματα που ακολούθησαν οι
ερευνητές καθώς επίσης οι μαθησιακές περιοχές των μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση που
οι ερευνητές μελέτησαν, αλλά και η οποία επίδραση των ψηφιακών παιχνιδιών τόσο σε γνωστικές όσο
και σε μη γνωστικές δεξιότητες. Από την ανάλυση των παραπάνω αναδεικνύεται μεταξύ άλλων η
σημαντική συμβολή των ψηφιακών παιχνιδιών στη μάθηση των μαθηματικών σε διάφορες θεματικές
περιοχές. Η έρευνα αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάδειξη της όποιας υποστήριξης παρέχουν
τα Ψηφιακά Παιχνίδια για τη διδασκαλία των μαθηματικών, αφού παρέχει κυρίως σημαντικές
πληροφορίες σε εκπαιδευτικούς και ερευνητές αναφορικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών
στη μάθηση και διδασκαλία των μαθηματικών.

Article Details
  • Section
  • Articles