Β’ γυμνασίου-Διαδασκαλία στην τριγωνομετρία: ορισμοί τριγωνομετρικών αριθμών και η μεταβολή τους, όταν μεταβάλλεται η γωνία
Abstract
Α) Συμπλήρωση πίνακα ώστε να «παρατηρηθεί» ο σταθερός λόγος και να ορισθεί η κλίση ημιευθείαςευθείας.
Β) Εξοικείωση με τις έννοιες «απέναντι» και «προσκείμενη» κάθετη πλευρά. Ορισμός εφαπτομένης οξείας
γωνίας ορθογωνίου τριγώνου.
Γ) Συμπλήρωση πίνακα ώστε να «παρατηρηθεί» η μεταβολή της εφαπτομένης, όταν μεταβάλλεται η γωνία.
Εξήγηση.
Δ) Συμπλήρωση πίνακα ώστε να «παρατηρηθεί» η σταθερότητα δύο λόγων πλευρών ορθογωνίου
τριγώνου. Ορισμός ημιτόνου και συνημιτόνου οξείας γωνίας ορθογωνίου τριγώνου.
Ε) Συμπλήρωση πίνακα ώστε να «παρατηρηθεί» η μεταβολή του ημιτόνου και του συνημιτόνου, όταν
μεταβάλλεται η γωνία. Εξήγηση.
Article Details
- How to Cite
-
Λαμπρινίδης Κ. (2024). Β’ γυμνασίου-Διαδασκαλία στην τριγωνομετρία: ορισμοί τριγωνομετρικών αριθμών και η μεταβολή τους, όταν μεταβάλλεται η γωνία. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 253–256. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6235
- Section
- Articles