Χρήση wiki για την υποστήριξη Συνθετικών Εργασιών
Abstract
Στην παρούσα εργασία περιγράφουμε την ουσιαστική αναβάθμιση του θεσμού των
συνθετικών εργασιών (PBL) με την υποστήριξη ενός wiki. Οι εργασίες εκπονούνται στα
πλαίσια ενός μαθήματος Πληροφορικής μιας τάξης της Σχολής Ικάρων με τη χρήση της
μεθόδου PBL και των αρχών του δομισμού. Αναφερόμαστε στην νέα θεωρία μάθησης του
“κοννεκτιβισμού” και στο παράγωγό της, “Learning 2.0”. Δείχνουμε πώς με το wiki
υλοποιούμε τις αρχές της “Μάθησης 2.0”.
Article Details
- How to Cite
-
Ανδρεάτος Α. (2023). Χρήση wiki για την υποστήριξη Συνθετικών Εργασιών. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 541–546. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5905
- Section
- Articles