Eπιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: ποια είναι τα επόμενα βήματα;
Abstract
Η Πληροφορική στην τυπική εκπαίδευση έχει το ιδιαίτερο status ενός μαθήματος το οποίο έχει μεγάλη κοινωνική αναγνώριση, διδάσκεται σε πολλές τάξεις, αλλά το πραγματικό της αντικείμενο είναι υπό διαρκή διαπραγμάτευση και εξέλιξη. Επιπλέον, οι μαθητές έχουν διαφορετικές γνώσεις, δεξιότητες και ανάγκες όσον αφορά το αντικείμενο της Πληροφορικής. Στην παρούσα θα επιχειρηθεί μια κριτική αποτίμηση των φαινομένων αυτών, ένας απολογισμός της μέχρι τώρα πορείας της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών Πληροφορικής και μια εκτίμηση της μελλοντικής πορείας της διδασκαλίας των μαθημάτων Πληροφορικής στο σχολείο.
Article Details
- How to Cite
-
Γρηγοριάδου Μ., Δαγδιλέλης Β., Ζαγούρας Χ., Κόμης Β., & Τζιμογιάννης Α. (2023). Eπιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: ποια είναι τα επόμενα βήματα;. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 189–190. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5138
- Section
- Articles