Ο ελληνικός εμφύλιος: ένα διαθεματικό σενάριο
Abstract
Η ανάγκη δημιουργίας ενός διδακτικού σεναρίου για τον Ελληνικό Εμφύλιο Πόλεμο, προέκυψε από τη διαπίστωση ότι σε επίπεδο σχολικής γνώσης το συγκεκριμένο θέμα προσεγγίζεται πολύ επιφανειακά. Το σενάριο, με κυρίαρχα γνωστικά αντικείμενα τη Γλώσσα και την Ιστορία, μέσα από την προσέγγιση των πολυγραμματισμών, διαπραγματεύεται ζητήματα επιχειρηματολογίας και των δύο πλευρών, πληροφοριακές πηγές και αυθεντικά κείμενα εκείνης της εποχής, μέσα από τις ΤΠΕ. Μέσω του σεναρίου, οι μαθητές/ριες έρχονται σε επαφή με μια ποικιλία κειμένων και πηγών, καλούνται να αξιολογήσουν και να παραγάγουν επιχειρηματολογικά κείμενα, με σκοπό την καλλιέργεια του επιχειρηματικού λόγου, του κριτικού γραμματισμού και την κριτική σκέψη.
Article Details
- How to Cite
-
Επιτρόπου Μ., Παγκουρέλια Ε., & Παπαδοπούλου Μ. (2023). Ο ελληνικός εμφύλιος: ένα διαθεματικό σενάριο. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 477–483. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5034
- Section
- Articles