Προβλέποντας την επίδοση μαθητών χρησιμοποιώντας τεχνικές εξόρυξης γνώσης: Μια μελέτη περίπτωσης
Abstract
Σε αυτή την εργασία μελετάμε με ποιον τρόπο θα μπορέσουμε να εφαρμόσουμε τεχνικές εξόρυξης γνώσης σε εκπαιδευτικά δεδομένα προκειμένου να επιτύχουμε την πρόγνωση της επίδοσης ενός μαθητή. Kύριος στόχος μας είναι ο έγκαιρος εντοπισμός των αδύνατων μαθητών ώστε να μπορέσουμε να τους προσφέρουμε πρόσθετη στήριξη με σκοπό να βελτιώσουν την επίδοσή τους και να μην αποτυγχάνουν στις τελικές εξετάσεις του μαθήματος. χρησιμοποιήσαμε μερικούς από τους κυριότερους αλγόριθμος κατηγοριοποίησης όπως τα δέντρα απόφασης, τους αλγόριθμους κατασκευής κανόνων, τα τεχνητά νευρωνικά δίκτυα, τις μηχανές διανυσμάτων υποστήριξης, τους κ-κοντινότερους γείτονες και τέλος τους αλγορίθμους στατιστικής ταξινόμησης. Tα δεδομένα μας προέρχονταν από το μάθημα της Γεωγραφίας Α’ και Β΄ Γυμνασίου. Αφού δημιουργήσαμε ένα μοντέλο προγνώσεις αξιολογήσαμε διάφορες περιπτώσεις κατηγοριοποίησης κάνοντας χρήση των παραπάνω αλγορίθμων. Τέλος κατασκευάσαμε ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πρόγνωση με πολύ μεγάλη ακρίβεια.
Article Details
- How to Cite
-
Κωτσιαντής Σ., Παπανικολάου Δ., & Πιντέλας Π. (2023). Προβλέποντας την επίδοση μαθητών χρησιμοποιώντας τεχνικές εξόρυξης γνώσης: Μια μελέτη περίπτωσης. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 0435–0444. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4895
- Section
- Articles