Σχεδίαση διαθεµατικών δραστηριοτήτων επικοινωνίας στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου MULTIVERSUM: Ο ρόλος της Πληροφορικής


Δημοσιευμένα: Απρ 27, 2025
Χρήστος Χριστακούδης
Ελένη Βογιατζάκη
Κυριακή Βαµβακά
Περίληψη

Στα πλαίσια της διδασκαλίας της πληροφορικής συνήθως αναζητούµε το Τι και Πως θα
διδάξουµε. Σπάνια αναζητούµε την απάντηση στο ΓΙΑΤΙ να διδάξουµε µια
συγκεκριµένη δεξιότητα (Χατζηγεωργίου, 2002). Νοµίζουµε ότι στα πλαίσια ενός
συµβολαίου µεταξύ µαθητών και καθηγητή θα πρέπει να δίνεται απάντηση στο ΓΙΑΤΙ
επιλέγουµε να προωθήσουµε συγκεκριµένες δεξιότητες.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles