Μοντέλο διδακτικού σχεδιασμού ADDIE: διδασκαλία διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων STEAM αξιοποιώντας το εκπαιδευτικό ρομπότ Bee-Bot


Δημοσιευμένα: Ιουλ 27, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Bee-Bot ADDIE model STEAM εκπαιδευτική ρομποτική
Άννα Μανομενίδου
Δημήτρης Μαράκος
Ευαγγελία Σαμιωτάκη
Καλλιόπη Ζούρου
Χαρίτων Πολάτογλου
Περίληψη

Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικού υλικού
για τη διδασκαλία διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και
παιδιά δημοτικού χρησιμοποιώντας ένα εκπαιδευτικό ρομπότ σε σχήμα μέλισσας, το Bee-Bot.
Τα ρομπότ γίνονται αναπόσπαστο στοιχείο της κοινωνίας μας και έχουν μεγάλες δυνατότητες
να χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτική τεχνολογία. Επίσης, είναι ευρέως γνωστό ότι, όταν
χρησιμοποιούνται σκόπιμα και κατάλληλα, είναι αποτελεσματικά εργαλεία για την
υποστήριξη της μάθησης. Σχεδιάστηκαν δάπεδα και τα αντίστοιχα εκπαιδευτικά σενάρια για
διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα (όργανα συμφωνικής ορχήστρας, ηλιακό σύστημα,
πεπτικό σύστημα και η επικονίαση) και στη συνέχεια αυτά υλοποιήθηκαν. Τα αποτελέσματα
είναι ενθαρρυντικά όσον αφορά στην ενασχόληση των παιδιών με γνωστικά αντικείμενα
χρησιμοποιώντας την εκπαιδευτική ρομποτική, πέρα από τον παραδοσιακό τρόπο
διδασκαλίας.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles