Aξιοποίηση πλατφόρμας elearning για ανάπτυξη συνεργατικών δεξιοτήτων μεταξύ δημοτικών σχολείων σε Κύπρο και Ελλάδα στο μάθημα της Γλώσσας


Δημοσιευμένα: Σεπ 30, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Μoodle σύχγρονη και ασύγχρονη επικοινωνία
Α. Τριανταφυλλίδης
Α. Κοφτερός
Περίληψη

Οι τεχνολογίες της πληροφορικής και επικοινωνιών μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό
ρόλο στη διαδικασία μάθησης. Τα υπουργεία παιδείας Κύπρου και Ελλάδας προωθούν
προγράμματα ένταξης των υπολογιστών ως μέσο μάθησης στα σχολεία. Μέσα από τη
δημιουργία μαθημάτων στη Γλώσσα (Ε’ και Στ’ δημοτικού) κάτω από περιβάλλον Moodle,
καταφέραμε να φέρουμε σε επαφή τους μαθητές δύο σχολείων (Δημοτικό Δασούπολης,
Κύπρος και 2ο Δημοτικό Καλυβίων, Ελλάδα) οι οποίοι αντάλλαζαν απόψεις και
συνεργάζονταν στην πορεία των μαθημάτων. Ακόμη, επιτύχαμε την εργασία των μαθητών
ακόμη και από το σπίτι, τη δημιουργία σχέσεων φιλίας μεταξύ των μαθητών μέσω διαδικτύου,
καθώς και την επικοινωνία –σύγχρονη και ασύγχρονη- με τον εκπαιδευτικό ακόμη και εκτός
ωρών λειτουργίας του σχολείου. Οι μαθητές επίσης ανάπτυξαν σημαντικές δεξιότητες
πληροφορικής.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles