Το ScratchJr ως Εργαλείο για τη Διδασκαλία Βασικών Προγραμματιστικών Εννοιών στην Προσχολική Εκπαίδευση


4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»
Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
ScratchJr προσχολική εκπαίδευση Προγραμματισμός
Στ. Παπαδάκης
Μ. Καλογιαννάκης
Ν. Ζαράνης
Περίληψη

 

 Διεθνείς έρευνες έχουν αναδείξει τη χρησιμότητα της διδασκαλίας του προγραμματισμού στα παιδιά νεαρής ηλικίας για την ανάπτυξη των νοητικών τους ικανοτήτων. Στις μέρες μας είναι πλέον διαθέσιμα περιβάλλοντα προγραμματισμού τα οποία απευθύνονται και στα παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς οι παιδαγωγοί αναπροσαρμόζουν τις απόψεις τους σχετικά με το ηλικιακό κατώφλι στο οποίο τα παιδιά μπορούν να ασχοληθούν με τον προγραμματισμό. Το ScratchJr αποτελεί ένα νέο εργαλείο το οποίο φιλοδοξεί με διασκεδαστικό και εποικοδομητικό τρόπο να εισάγει τις έννοιες του προγραμματισμού στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Στην παρούσα μελέτη πραγματοποιείται μια συνοπτική εισαγωγή στα χαρακτηριστικά του ScratchJr και επιχειρείται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας μικρής κλίμακας πιλοτικής έρευνας για την αξιολόγηση αυτού του εργαλείου για τη διδασκαλία βασικών εννοιών προγραμματισμού στην προσχολική τάξη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles

Παρόμοια άρθρα

Μπορείτε επίσης ξεκινήστε μια προηγμένη αναζήτηση ομοιότητας για αυτό το άρθρο.