Εισαγωγή στην Υπεραγωγιμότητα, Προσομοιώσεις και Διδακτικά Σενάρια για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Περίληψη
Έρευνες στο εξωτερικό έχουν δείξει ότι η υπεραγωγιμότητα είναι από τα πλέον κατάλληλα θέματα σύγχρονης φυσικής για διδασκαλία στην τελευταία τάξη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στην εργασία αυτή παρουσιάζουμε την υλοποίηση προσομοιώσεων, καθώς και τα αντίστοιχα διδακτικά σενάρια. Ο στόχος είναι το σύνολο να αποτελέσει το πειραματικό μέρος ενός σχετικού κεφαλαίου του αναλυτικού προγράμματος. Ειδικότερα παρουσιάζονται δύο διδακτικά σενάρια α) «Κρίσιμη θερμοκρασία και κρίσιμο μαγνητικό πεδίο - προσομοίωση φαινομένου Meissner για υπεραγωγούς τύπου Ι» και β) «Παραμένοντα ρεύματα - κβάντωση μαγνητικής ροής - προσομοίωση υπεραγώγιμου κυκλικού δακτυλίου εντός μαγνητικού πεδίου». Η γλώσσα προγραμματισμού των προσομοιώσεων είναι η Scratch2, η οποία είναι γλώσσα ανοιχτού κώδικα και η οποία χρησιμοποιεί διαδικτυακή διασύνδεση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Αλεξανδρόπουλος Ε., & Πολάτογλου Χ. (2022). Εισαγωγή στην Υπεραγωγιμότητα, Προσομοιώσεις και Διδακτικά Σενάρια για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 199–208. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4217
- Ενότητα
- Articles