10ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»
Articles
Ποιοτική ανάλυση κινήτρων συμμετοχής, λόγων εγκατάλειψης και συνολικής εμπειρίας μαθητών σε ένα MOOC για τη διδασκαλία του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Φίλιππος Κουτσάκας, Αγγελική Καραματσούκη, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης, Παναγιώτης Πολίτης
Η συμβολή των οπτικών ενδείξεων σε βιντεοδιδασκαλίες λογισμικού στην ανάπτυξη διαδικαστικής γνώσης
Βασιλική Ραγάζου, Ηλίας Καρασαββίδης
Δημιουργικότητα και ΤΠΕ: θεωρητικές προσεγγίσεις και προοπτικές στη σχολική εκπαίδευση
Κλεοπάτρα Νικολοπούλου, Ελένη Σάλτα
Διερεύνηση της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου εκπαιδευτικών για την ένταξη των ΤΠΕ στις εκπαιδευτικές πρακτικές της τάξης
Δήμητρα Δημητρίου, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Μαζικά Ανοιχτά Μαθήματα και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών: ζητήματα σχεδιασμού και μελέτη των απόψεων των συμμετεχόντων
Κωνσταντίνα Κουτσοδήμου, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Η ΤΠΓΠ στον σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός εκπαιδευτικού προγράμματος σε υποψήφιους νηπιαγωγούς
Αγγελική Τζαβάρα, Βασίλειος Κόμης
Συγγραφή και αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων με βάση το πλαίσιο TPACK: το περιβάλλον PeerLAND
Kυπαρισσία Παπανικολάου, Ευαγγελία Γουλή, Αικατερίνη Μακρή, Ιωάννης Σοφός, Μαρία Τζελέπη
Προτάσεις μαθησιακών δραστηριοτήτων και η Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Σπυρίδων Δουκάκης, Μαριάντζελα Παπαλάσκαρη
Is game-based assessment more attractive and less stressful for the students than the traditional exams?
Apostolos Mavridis, Ippokratis Apostolidis, Thrasyvoulos Tsiatsos
Detecting emotions in Greek sentences: towards an open-source affect-awareness framework
Ioannis Panatsias, Hippokratis Apostolidis, Stergios Tegos, Thrasyvoulos Tsiatsos, Stavros Demetriadis
Digital serious game based aid program for verbal memory training
Natalia Bletsogianni, Elvira Massoura, Thrasyvoulos Tsiatsos
Supporting distant PSYCHO-eDucational activities with a bio – feedback device
Hippokratis Apostolidis, Thrasyvoulos Tsiatsos, Konstantina Karagkiozi, Magdalini Tsolaki
Ένα μοντέλο για την ενσωμάτωση συναισθηματικής νοημοσύνης στην η-μάθηση
Μιχαήλ Φειδάκης, Θανάσης Νταραντούμης, Γεώργιος Ζάχος
Η επίδραση των διακριτικών στην εμπλοκή μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Ανάγκες: μια μελέτη περίπτωσης
Ουρανία Σιτρά, Βαγγέλης Κατσιγιαννάκης, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Εκπαιδευτική ρομποτική για την υποστήριξη νοητικής άσκησης ασθενών με ήπια νοητική διαταραχή
Θεοδόσιος Σαπουνίδης, Σταύρος Δημητριάδης, Αλέξανδρος Γεροντίδης, Μάγδα Τσολάκη
Μελέτη της συμβολής ενός διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στην ενίσχυση προ-επαγγελματικών δεξιοτήτων ατόμων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
Δήμητρα Τσιόπελα, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Eκπαίδευση ηλικιωμένων με υποστήριξη γλωσσικών παρεμβάσεων για νοητική ενδυνάμωση
Σοφία Σέγκουλη, Ιωάννης Παλιόκας, Δημήτριος Τζοβάρας, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης, Μάγδα Τσολάκη
Shifting from self- to collaborative-mode of computer-based concept mapping within a hybrid learning environment: effects and implications
Sofia Hadjileontiadou, Sofia Dias, José Diniz, Leontios Hadjileontiadis
Ευέλικτοι διαλογικοί πράκτορες για την ενίσχυση της συνεργατικής μάθησης και του παραγωγικού διαλόγου
Στέργιος Τέγος, Σταύρος Δημητριάδης
Student Support in Web 2.0 CSCL: an exploratory proposal using Interaction Analysis
Nikolaos Michailidis, Efstathios Kapravelos, Thrasyvoulos Tsiatsos
Αναπτύσσοντας προσαρμόσιμες οπτικοποιήσεις κοινοτήτων και εκπαιδευομένων
Μαρία Τζελέπη, Kυπαρισσία Παπανικολάου, Πέτρος Ρούσσος
Συνεργατική βιβλιομετρική αξιολόγηση ελληνικών πανεπιστημιακών τμημάτων εκπαίδευσης
Νικόλαος Τσέλιος, Αθανασία-Μαρία Βιολατζή, Χριστίνα Γιαννοπούλου, Θεοδώρα Γιαχαλή, Θεώνη Γκολφινοπούλου, Γεωργία Δημοπούλου, Μαρία Κουκουλάκη, Ειρήνη Μουτάφη, Φωτεινή Παπαδοπούλου, Δομινίκη Παπανεοφύτου, Μαρίνα Λευκοθέα Πιτσολάντη, Ελπίδα Ρούσσου, Γεωργία Σαψάνη, Ιωάννα Σούγκα, Αλεξάνδρα Τζάνη, Δήμητρα Τυροβολά, Ειρήνη Χρυσικού
Προσωπικότητα και μάθηση σε διαμεσολαβούμενες από wiki συνεργατικές δραστηριότητες: συμπεράσματα από 3 μελέτες περίπτωσης
Παναγιώτα Αλτανοπούλου, Νικόλαος Τσέλιος
Η ανταπόκριση μελλοντικών εκπαιδευτικών σε ένα πλαίσιο υποστήριξης σχεδιασμού σοβαρών ψηφιακών παιχνιδιών
Σεβαστή Θεοδοσίου, Ηλίας Καρασαββίδης
Εφαρμογές διαδραστικής αφήγησης και φορητής επαυξημένης πραγματικότητας για ψυχαγωγία και μάθηση: η περίπτωση του παιχνιδιού «Rhodes K-Nights»
Δημήτριος Μαρκούζης, Γεώργιος Φεσάκης
Αξιολόγηση ενός παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την περιβαλλοντική εκπαίδευση με τίτλο «Σώσε την Έλλη! Σώσε το περιβάλλον!»
Γεώργιος Κουτρομάνος, Φίλιππος Τζόρτζογλου, Αλιβίζος Σοφός
Primary school students as EU citizens: designing a theoretical framework and an online educational game
Tharrenos Bratitsis, Ioanna Tsolopani, Michalis Ioannou, Olga Nedelkou, Gonçalo Meireles, Catarina Neto, Marianna Bartzakli
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών
Ανδρέας Γιαννακούλας, Ματθίλδη Μαράκη, Χρήστος Τατόγλου, Στέλιος Ξυνόγαλος
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών ανοιχτού λογισμικού με το Greenfoot
Στέλιος Ξυνόγαλος, Μαρία-Δέσποινα Γκαϊντατζή, Μαργαρίτα Τρύφου
Ανάλυση των χαρακτηριστικών εκπαιδευτικού παιχνιδιού με χρήση του μοντέλου LiX Framework: μια μελέτη περίπτωσης
Μαρίνα Κανδρούδη, Θαρρενός Μπράτιτσης
Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση κινητής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για την υποβοήθηση της εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας
Ευάγγελος Σπαθούλας, Γεώργιος Παλαιγεωργίου
Το ψηφιακό κόμικ ως μέσο δημιουργίας ιστοριών στο Νηπιαγωγείο
Άννα Μουταφίδου, Κυριακή Μέλλιου, Θαρρενός Μπράτιτσης
Ψηφιακές αφηγήσεις βιωματικών ιστοριών σε σχέση με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας: (πολύ)τροπικότητες
Μιχάλης Μεϊμάρης, Ανδρέας Μούτσιος-Ρέντζος
Digital storytelling in health education: an example for the role of vegetables in children’s diet
Anthi Gousiou, Maria Kordaki
Ανάπτυξη δημιουργικών αφηγημάτων σε ψηφιακό υλικό που εμπλέκουν μαθηματικά και περιβαλλοντική εκπαίδευση
Βασιλική Ιωακειμίδου, Μαρία Δασκολιά, Χρόνης Κυνηγός
O οπτικός προγραμματισμός στην παραγωγή ψηφιακού κόμικ: μια εφαρμογή στο χώρο της Ιστορίας
Μαρία Μπιμπούδη, Κωνσταντινιά Ζηκούλη
Εισαγωγή της υπολογιστικής σκέψης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία στο πλαίσιο της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών
Καλλιόπη Κανάκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Νικόλας Ζαράνης
Ο εκπαιδευτικός σε ρόλο σχεδιαστή παιγνιωδών διατάξεων για τη διδασκαλία της φυσικής - γνωστική προσέγγιση
Ζαχαρούλα Σμυρναίου, Ιωάννα Ψάρρη
Μπορούν οι μαθητές Γυμνασίου να προσεγγίσουν έννοιες πολυπλοκότητας εργαζόμενοι με τη βιβλιοθήκη μοντέλων της NetLogo; Ευρήματα από μια πρώτη διερεύνηση
Άνθιμος Χαλκίδης, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Αρτεμησία Στούμπα, Μαρία Κονταξή, Κωνσταντίνος Σκορδούλης
H ανάπτυξη και εφαρμογή ενός πλαισίου συνδυασμού εικονικών και πραγματικών περιβαλλόντων πειραματισμού στις Φυσικές Επιστήμες
Γιώργος Ολυμπίου, Ζαχαρίας Χ. Ζαχαρία
Αποτελεσματικότητα των εικονικών εργαστηριακών περιβαλλόντων στη διδασκαλία των ηλεκτρικών κυκλωμάτων στην Ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αθανάσιος Ταραμόπουλος, Δημήτριος Ψύλλος
Η συμβολή των σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών σε πειράματα βαρομετρικής πίεσης: μελέτη περίπτωσης
Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης, Δημοσθένης Ε. Μπολανάκης
Web – labs: αξιολόγηση αποδοχής
Αναστάσιος Μολοχίδης, Iωάννης Λεύκος, Αθανάσιος Ταραμόπουλος, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Δημήτριος Ψύλλος
Δημιουργία προσομοιώσεων διερευνητικής μάθησης και καταγραφή κινήσεων των μαθητών
Απόστολος Μιχαλούδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Designing an online entrepreneurship course for Higher Education: preliminary issues and challenges
Victoria Daskalou, Margarita Komninou
Video lectures in ICT subjects: perceptions of undergraduate students
Eugenia I. Toki, Jenny Pange
Μελέτη της χρήσης του Moodle με τη Θεωρία της Δραστηριότητας στο πλαίσιο μικτής μάθησης
Ανδρομάχη Φιλιππίδη, Βασίλης Κόμης
Ψηφιακή εκπαίδευση στην αρχιτεκτονική παιδεία: παραδοχές και ερωτήματα
Αντώνης Παπαμανώλης, Αικατερίνη Λιάπη
Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία της έννοιας της μεταβλητής στην Πληροφορική
Σταύρος Μαρκαντωνάτος, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Βασίλειος Βερύκιος
Η διδασκαλία προβολών στη Γεωμετρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τη βοήθεια των ΤΠΕ
Νικόλαος Ζαράνης, Γεώργιος Μ. Εξαρχάκος
Ενσωμάτωση ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πρακτική: μια εννοιοποίηση εμποδίων τρίτου επιπέδου
Ηλίας Καρασαββίδης, Βασίλης Κόλλιας
Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση – εφαρμογή στην Αγωγή Υγείας: «Μεσογειακή δίαιτα»
Μάγδα Σπύλκα, Χρύσα Σοφιανοπούλου
Όταν το άγνωστο γίνεται… γνωστό με τη βοήθεια των ΤΠΕ
Σταυρούλα Μαυρομματίδου, Ανέστης Μαυρομματίδης
Αναπτύσσοντας τον κοινωνικό προβληματισμό μέσα από μία διαθεματική προσέγγιση
Σταυρούλα Μαυρομματίδου, Ανέστης Μαυρομματίδης
Διεπιστημονική συνεργασία εκπαιδευτικών στον σχεδιασμό ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Αικατερίνη Βλαχοστέργιου, Μαρία Δασκολιά, Χρόνης Κυνηγός
Ταχύρρυθμο επιμορφωτικό πρόγραμμα εκπαιδευτικών στις ψηφιακές διαδραστικές ιστορίες: σχεδιασμός και αξιολόγηση της πρώτης εφαρμογής
Γεώργιος Φεσάκης, Μαρία-Ραφαέλα Μιχαλοπούλου, Παρασκευή Τσιμπλή
Στάσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στη χρησιμότητα των διδακτικών σεναρίων με τη χρήση των ΤΠΕ
Ευστάθιος Ξαφάκος, Λάμπρος Παπαδήμας, Αναστάσιος Μαράτος, Γεώργιος Δημακόπουλος, Αποστολία Μπέκα
@pospaseis: υπηρεσία αναζήτησης αποσπάσεων εκπαιδευτικών
Στέφανος Ουγιάρογλου, Γεώργιος Ευαγγελίδης
Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία
Παναγιώτα Σύψα, Νικόλαος Μάνεσης, Μαρία Κορδάκη
Η ενσωμάτωση των ΕΛ/ΛΑΚ στη σχολική τάξη: μελέτη των απόψεων εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών
Στέφανος Αρμακόλας, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Δημήτρης Βύρης
Τα συναισθήματα και οι προσδοκίες από την ενασχόληση με την ψηφιακή τεχνολογία: μία μελέτη περίπτωσης
Μαρία Χιώλου, Ζαχαρούλα Σμυρναίου
Καλλιεργώντας τον ψηφιακό γραμματισμό σε μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Αικατερίνη Γκόλτσιου, Χρύσα Σοφιανοπούλου
Εκπαιδευτική Ρομποτική και ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης: ο ρόλος του φύλου στη σύνθεση των ομάδων
Μαργαρίτα Αβραμίδου, Σουμέλα Ατματζίδου, Σταύρος Δημητριάδης
Προγραμματισμός ρομπότ με απτική διεπαφή: ανάλυση επιδόσεων παιδιών σε σύγκριση με τη γραφική διεπαφή
Θεοδόσιος Σαπουνίδης, Σταύρος Δημητριάδης, Ιωάννης Σταμέλος
Σχεδιάζοντας ένα «έξυπνο» σύστημα υποστήριξης εποικοδομιστικών δραστηριοτήτων: η περίπτωση της «Χελωνόσφαιρας»
Μάριος Ξένος, Χρόνης Κυνηγός, Μαριάνθη Γρυζιώτη
Καλλιέργεια διαδικτυακής κοινότητας μάθησης στο πλαίσιο του μεικτού μοντέλου ηλεκτρονικής μάθησης
Γεώργιος Φεσάκης, Ιωάννα Βουλγαρίδου, Γεωργία Λαζακίδου
Virtual environments for vocational training: user experience in culinary education
Giorgos Ntalakas, Nikiforos Papachristos, Ioannis Vrellis, Tassos Mikropoulos
H επίδραση ενός εργαλείου διατύπωσης υποθέσεων και ενός εργαλείου σχεδιασμού πειραμάτων στις δεξιότητες διερώτησης που αποκτούν μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όταν εργάζονται σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο μαθησιακό περιβάλλον διερώτησης
Νικολέττα Ξενοφώντος, Τάσος Χοβαρδάς, Ζαχαρίας Χ. Ζαχαρία, Ton de Jong, Margus Pedaste