Συστηματική ανασκόπηση της συμβολής των ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη μάθηση των μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη
Για την παρούσα συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση της συμβολής των ψηφιακών εκπαιδευτικών
παιχνιδιών στη μάθηση των μαθηματικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, επιλέχθηκαν και αναλύθηκαν 96
εμπειρικές έρευνες. Συγκεκριμένα κατεγράφησαν οι χρονικές περίοδοι δημοσίευσης των εμπειρικών
ερευνών, τα είδη ψηφιακών παιχνιδιών που μελετήθηκαν, μεθοδολογικά θέματα που ακολούθησαν οι
ερευνητές καθώς επίσης οι μαθησιακές περιοχές των μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση που
οι ερευνητές μελέτησαν, αλλά και η οποία επίδραση των ψηφιακών παιχνιδιών τόσο σε γνωστικές όσο
και σε μη γνωστικές δεξιότητες. Από την ανάλυση των παραπάνω αναδεικνύεται μεταξύ άλλων η
σημαντική συμβολή των ψηφιακών παιχνιδιών στη μάθηση των μαθηματικών σε διάφορες θεματικές
περιοχές. Η έρευνα αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάδειξη της όποιας υποστήριξης παρέχουν
τα Ψηφιακά Παιχνίδια για τη διδασκαλία των μαθηματικών, αφού παρέχει κυρίως σημαντικές
πληροφορίες σε εκπαιδευτικούς και ερευνητές αναφορικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών
στη μάθηση και διδασκαλία των μαθηματικών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Λαβίδας Κ., Μισιρλή Α., Κολοβού Σ., Αθανασόπουλος Σ., & Κόμης Β. (2024). Συστηματική ανασκόπηση της συμβολής των ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη μάθηση των μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 128–135. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7259
- Ενότητα
- Articles