Συνεργατικά σενάρια διαθεματικών διδασκαλιών με τη βοήθεια των ΤΠΕ
Περίληψη
Το άρθρο αυτό αναφέρεται σε μια μεθοδολογία εργασίας καθηγητή για τη δημιουργία διαθεματικών σεναρίων διδασκαλίας στο Γυμνάσιο και παρουσιάζει, σε εφαρμογή της, πέντε τέτοια σενάρια διδασκαλίας. Καθένα, κατά τη μελέτη μιας έννοιας, εκτείνεται και καλύπτει θεματικές πλευρές της στα υπόλοιπα μαθήματα, ενώ παρουσιάζεται και ένα έκτο σενάριο με μια πλήρη Διαθεματική προσέγγιση. Τα σενάρια αυτά ενσωματώνουν τη χρήση των ΤΠΕ για την υποστήριξη των παραπάνω διαδικασιών και στοχεύουν στην ανάδειξη τρόπου συνεργασίας των ειδικοτήτων στο ελληνικό Γυμνάσιο προς τη διαθεματική προσέγγιση στη γνώση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Ντρίκου Ε., Ζαχαράκης E., & Μπελεσιώτης Β. (2024). Συνεργατικά σενάρια διαθεματικών διδασκαλιών με τη βοήθεια των ΤΠΕ . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 785–791. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6614
- Ενότητα
- Articles